Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
27
Понеділок
Вересень 2021
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та суддів щодо попередження появи сексистської реклами

19 -21 лютого 2020 року  відбулася стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС та суддів щодо попередження появи сексистської реклами».  В роботі сесії взяли участь провідні експерти ІГКР, представники центрального апарату та 25 регіональних відділень Держпроспоживслужби України, члени Всеукраїнської асоціації жінок-суддів тощо. Були презентовані та обговорені практики взаємодії  та напрацювання щодо подолання дискримінаційної реклами. У 2019 саме завдяки плідній співпраці ІГКР та ДПСС вдалося зупинити розповсюдження  152 сексистських рекламних кампаній. Компанії-рекламодавці заплатили чималі штрафи за порушення вимог ст. 7 та ст. 8 Закону України «Про рекламу»: «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності (ст.7) та «…вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками … статі (ст.8)». Загальна сума штрафів сягнула 2 839 810 грн. На Сесії обговорювалися питання подолання юридичної безграмотності рекламодавців, шляхи об’єднання зусиль представників НГО та різних гілок влади задля проведення просвітницької діяльності та недопущення дискримінації за ознакою статі в рекламі.

Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.


Вернуться к списку