|
|
|
|
27.12.2015
|
Діяльність ІГКР
Як уникнути сексизму в рекламі? Ірина Лилик та Мар’яна Лилик розповідають про діяльність ІГКР в новому «Посібнику пресової практики з ґендерної перспективи». Видавці - Українська асоціація видавців періодичної преси та Комісія з журналістської етики. Видання здійснено в рамках реалізації Проекту Ради Європи «Впровадження європейських стандартів в українському медійному середовищі» за фінансування уряду Канади.
Скачать.pdf ...
|
13.12.2015
|
Діяльність Тернопільського Регіонального Представництва ІГКР
11 грудня в Тернопільському інституті соціальних та інформаційних технологій відбувся науково-методичний семінар на тему "Трансформаційні процеси в організації підготовки бакалаврів та магістрів за програмами " Соціальний маркетинг". В ході дискусії обговорювались пропозиції включення в нову програму таких модулів "Соціально відповідальна реклама" та "Гендерні стереотипи в рекламі".
Інформація про семінар на сайті:
http://www.tisit.edu.ua
...
|
23.11.2015
|
Застосування маркетингових інноваційних технологій та добросовісної реклами в діяльності підприємств
17 листопада 2015 року в конференц-залі Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету кафедрою товарознавства та маркетингу спільно з Чернівецьким Представництвом Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР) було організовано та проведено засідання студентського круглого столу на тему: "Застосування маркетингових інноваційних технологій та добросовісної реклами в діяльності підприємств". ...
|
05.08.2015
|
Робоча сесія «Регіональні Представництва Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: моніторинг гендерної політики», 29-31 липня, 2015, Одеса
29-31 липня 2015 р. відбулося засідання Індустріального гендерного комітету з реклами. Представники ІГКР обмінялися досвідом щодо роботи з рекламодавцями по зміні сексистської реклами на іншу, обговорили результати співпраці з місцевою владою, яка враховувала результати всеукраїнського моніторингу щодо наявності сексизму в зовнішній рекламі та була спрямована на попередження появи дискримінаційної реклами, познайомилися з результатами досліджень в сфері сприйняття реклами. Багато уваги було приділено обговоренню державної політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків в Україні.
Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
...
|
28.04.2015
|
Лекція – вебінар «Сексизм у рекламі»
23 квітня 2015 року на базі Криворізького Державного комерційно – економічного технікуму, генеральним директором Української Асоціації Маркетингу, Відповідальним секретарем Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Іриною Лилик, було проведено лекцію – вебінар «Сексизм у рекламі». Регіональний представник Української Асоціації Маркетингу, Артем Сафоненко запросив на лекцію викладачів та студентів, які вивчають рекламну діяльність і зацікавлені у розширенні своїх компетенцій у цій сфері. Конкретні приклади виявленої гендерної дискримінації в зовнішній рекламі викликали жваву дискусію. Обговорення розширило рівень поінформованості студентів щодо проблем сексизму та недобросовісної конкуренції у рекламі. Студенти висловили побажання більш детально ознайомитися з європейським та українським досвідом подолання дискримінаційних підходів при створенні реклами піж час підготовки наукових студентських робіт під керівництвом: к.е.н. Артем Сафоненко та викладачів Валентини Галямар, Іриною Білої.
...
|
14.02.2015
|
Інтерв’ю Ірини Лилик
Ірина Лилик, генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Секретаріат Індустріального Гендерного Комітету з Реклами говорила про сексизм на телеканалі «Чернівецький Промінь» 150129 Чернівці сьогодні. Ірина Лилик ...
|
Новини
31 - 40 из 65
Начало
|
Пред.
|
1
2
3
4
5
6
7
|
След. |
Конец
|
|
|
|
|