Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
П'ятниця
Лютий 2024
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->
31.05.2014 Співпраця з медіа

30 травня 2014 року Ірина Лилик, Генеральний Директор ВГО «Українська Асоціації Маркетингу», виступила на тренінгу для журналістів "Роль медіа у подоланні гендерних стереотипів і дискримінації", що реалізується Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП) та Національним демократичним Інститутом (НДІ) за підтримки Уряду Швеції в рамках проекту «Україна: просування жінок в якості політичних лідерів».

Було представлено Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі та роботу Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, створені у співпраці з Представництвом Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні. 

  ...
06.05.2014 Тренінг «Формування мережі регіональних представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами» Тренінг «Формування мережі регіональних представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами»

28-29 квітня відбувся Тренінг «Формування мережі регіональних представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами». Тренінг проводився ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберту в Україні.
  ...
16.01.2014 У Рівному визначать кращі рекламні «ляпи»

Конкурс ляпів регіональної реклами «…А тепер – Горбатий!» оголошують аналітична група «Стратегіко» і Рівненська організація Української Асоціації Маркетингу. Взяти участь у конкурсі можуть всі поціновувачі реклами, які спіймали її творців на невдалій, недоречній чи неестетичній рекламі.

подробно на сайте  

  ...
27.05.2013 Дискусійний клуб в рамках КМФР Дискусійний клуб в рамках КМФР

25 травня відбувся Дискусійний клуб в рамках КМФР, присвячений етичним проблемам реклами та гендерної рівноправності. (Львів, Палац Мистецтв, Синій зал). У дискусії взяли участь рекламісти провідних рекламних агентств.

Модератори: Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, Ніколо Чорноголовко, креативний директор Бюро Маркетингових Технологій.

Проект реалізовувався у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні

  ...
27.05.2013 VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами

23–24 травня 2013 р. у ЧТЕІ КНТЕУ пройшов VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами. Організаторами фестивалю стали: кафедра товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ, Чернівецька обласна організація ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», ЧОО «Спілка рекламістів України», Чернівецький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, рекламне агентство «А.С.С.».
  ...
27.05.2013 Міжнародне співробітництво Міжнародне співробітництво

З 12 по 17 травня 2013 року Ірина Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу, в складі делегації представниць Мережі Центрів ґендерної освіти при ВНЗ відвідала Брюссель з візитом, організованим Фондом ім. Фрідріха Еберта, для обміну досвідом з питань впровадження ґендерного мейнстрімінгу в систему освіти. Крім того, велику увагу було приділено двостороннім відносинам Україна-ЄС.
  ...
30.04.2013 Асоціація «Всеукраїнський Союз Виробників Будівельних Матеріалів Та Виробів» підписала Стандарт Асоціація «Всеукраїнський Союз Виробників Будівельних Матеріалів Та Виробів» підписала Стандарт

29 квітня 2013 року Асоціація «Всеукраїнський Союз Виробників Будівельних Матеріалів Та Виробів» підписала Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011. Іван Салій, голова Наглядової Ради Асоціації підкреслив: «Нам необхідно спільно формувати цивілізовані правила роботи на ринку, об’єднуючись навколо прогресивних ідей та рухів».

  ...
16.03.2013 Українська Асоціація Меблевиків підписала Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі Українська Асоціація Меблевиків підписала Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі

13 березня 2013 р. Українська Асоціація Меблевиків підписала Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Це перша профільна асоціація, котра представляє замовників рекламного продукту, що підтримала ідею недопущення розповсюдження дискримінаційної реклами та увійшла до Індустріального Гендерного Комітету з реклами (ІГКр).  
  ...
05.03.2013 4 БЕРЕЗНЯ 2013 РОКУ, ПРЕС-КЛУБ У КИЄВІ. 4 БЕРЕЗНЯ 2013 РОКУ, ПРЕС-КЛУБ У КИЄВІ.

Регіональне Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні з нагоди МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ПРАВ ЖІНОК, запросив журналістів/ок та блогерів/ок на зустріч з експерт(к)ами у галузі реклами та з питань гендерної рівності.

Дискусія точилася навколо питань на тему: “ЧИ МОЖЕ БУТИ ЕФЕКТИВНА РЕКЛАМА БЕЗ СЕКСИЗМУ?”. Що таке Стандарт реклами, яка не дискримінує за ознакою статі? Хто з рекламних асоціацій та рекламодавців підписали цей документ? Кому вигідна реклама без сексизму? Що таке Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами? В Дискусії прийняли участь - Генеральний директор Української асоціації маркетингу, редакторка наукового журналу «Маркетинг в Україні» ІРИНА ЛИЛИК; експерт, представник Бюро маркетингових технологій НІКОЛА ЧОРНОГОЛОВКО; експертка з ґендерної політики, тренерка в проекті "Ґендерне бюджетування на місцевому рівні" ТЕТЯНА ІВАНІНА.

  ...
21.02.2013 Зустріч представників Індустріального Ґендерного Комітету з реклами (ІҐКр), рекламного ринку та Асоціації меблевиків України Зустріч представників Індустріального Ґендерного Комітету з реклами (ІҐКр), рекламного ринку та Асоціації меблевиків України

19 лютого 2013 року відбулася зустріч представників Індустріального Ґендерного Комітету з реклами (ІҐКр), рекламного ринку та Асоціації меблевиків України, де були обговорені шляхи співпраці задля попередження розповсюдження сексистської реклами та з метою пропагування саморегулювання рекламного ринку.

  ...

Новини 51 - 60 из 65
Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 7 | След. | Конец