|
|
|
|
31.05.2014
|
Співпраця з медіа
30 травня 2014 року Ірина Лилик, Генеральний Директор ВГО «Українська Асоціації Маркетингу», виступила на тренінгу для журналістів "Роль медіа у подоланні гендерних стереотипів і дискримінації", що реалізується Інститутом розвитку регіональної преси (ІРРП) та Національним демократичним Інститутом (НДІ) за підтримки Уряду Швеції в рамках проекту «Україна: просування жінок в якості політичних лідерів».
Було представлено Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі та роботу Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, створені у співпраці з Представництвом Фонду ім.Фрідріха Еберта в Україні.
...
|
16.01.2014
|
У Рівному визначать кращі рекламні «ляпи»
Конкурс ляпів регіональної реклами «…А тепер – Горбатий!» оголошують аналітична група «Стратегіко» і Рівненська організація Української Асоціації Маркетингу. Взяти участь у конкурсі можуть всі поціновувачі реклами, які спіймали її творців на невдалій, недоречній чи неестетичній рекламі.
подробно на сайте
...
|
27.05.2013
|
Дискусійний клуб в рамках КМФР
25 травня відбувся Дискусійний клуб в рамках КМФР, присвячений етичним проблемам реклами та гендерної рівноправності. (Львів, Палац Мистецтв, Синій зал). У дискусії взяли участь рекламісти провідних рекламних агентств.
Модератори: Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, Ніколо Чорноголовко, креативний директор Бюро Маркетингових Технологій.
Проект реалізовувався у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні
...
|
27.05.2013
|
VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами
23–24 травня 2013 р. у ЧТЕІ КНТЕУ пройшов VІІ Буковинський студентський фестиваль реклами. Організаторами фестивалю стали: кафедра товарознавства та маркетингу ЧТЕІ КНТЕУ, Чернівецька обласна організація ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», ЧОО «Спілка рекламістів України», Чернівецький міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, рекламне агентство «А.С.С.».
...
|
27.05.2013
|
Міжнародне співробітництво
З 12 по 17 травня 2013 року Ірина Лилик, генеральний директор Української асоціації маркетингу, в складі делегації представниць Мережі Центрів ґендерної освіти при ВНЗ відвідала Брюссель з візитом, організованим Фондом ім. Фрідріха Еберта, для обміну досвідом з питань впровадження ґендерного мейнстрімінгу в систему освіти. Крім того, велику увагу було приділено двостороннім відносинам Україна-ЄС.
...
|
05.03.2013
|
4 БЕРЕЗНЯ 2013 РОКУ, ПРЕС-КЛУБ У КИЄВІ.
Регіональне Представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні з нагоди МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ПРАВ ЖІНОК, запросив журналістів/ок та блогерів/ок на зустріч з експерт(к)ами у галузі реклами та з питань гендерної рівності.
Дискусія точилася навколо питань на тему: “ЧИ МОЖЕ БУТИ ЕФЕКТИВНА РЕКЛАМА БЕЗ СЕКСИЗМУ?”. Що таке Стандарт реклами, яка не дискримінує за ознакою статі? Хто з рекламних асоціацій та рекламодавців підписали цей документ? Кому вигідна реклама без сексизму? Що таке Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами? В Дискусії прийняли участь - Генеральний директор Української асоціації маркетингу, редакторка наукового журналу «Маркетинг в Україні» ІРИНА ЛИЛИК; експерт, представник Бюро маркетингових технологій НІКОЛА ЧОРНОГОЛОВКО; експертка з ґендерної політики, тренерка в проекті "Ґендерне бюджетування на місцевому рівні" ТЕТЯНА ІВАНІНА.
...
|
Новини
51 - 60 из 65
Начало
|
Пред.
|
1
2
3
4
5
6
7
|
След. |
Конец
|
|
|
|
|