Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
27
Понеділок
Вересень 2021
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

ІГКР визнав зовнішню рекламу домашнього 4G інтернету від компанії-провайдера «Фрегат» сексистською

Реклама визнана дискримінаційною та такою, що порушує Розділ II ч. 3 ст 7 Закону України «Про рекламу» «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності»

         Реклама визнана дискримінаційною та такою, що порушує Стандарт «Недискримінаційна реклама за ознакою статті» СОУ 21708654-002-2011 Пункт 5.2.9., оскільки реклама інтернет-провайдера «Фрегат» зображує оголені фрагменти жіночого тіла, що ніяким чином не пов'язані із об'єктом реклами,описує жінку як сексуальний об'єкт, включає натяки на статеві стосунки та сексуальність людей.

Див. Експертний висновок

 

ІГКР визнав дискримінаційною зовнішня реклама закладу громадського харчування «Bla Bla Bar» у м.Чернівці

ЕКСПЕРНИЙ ВИСНОВОК

 

ІГКР визнав дискримінаційною рекламу Епіцентру. Єкспертний висновок

Експертний Висновок надано ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (21708654) та Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами (ІҐКР) до складу якого входять представники асоціацій, які підписали Стандарт «Недискримінаційна реклама за ознакою статті» СОУ 21708654-002-2011 (надалі - Стандарт). 

«До» та «Зараз» Наталя Богданець, Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами (м. Рівне)

"До" та "Зараз".pdf 

Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно

Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно

Виправлення помилок: приклад вдалого позиціонування технічної продукції

Владислав Стефанишин,

здобувач кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. В.Гетьмана,

керівник відділу маркетингу та розвитку ТД «Водна Техніка»

Сучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.

скачать

 

Кейс В Україні сексизму НЕМАЄ! Успішний досвід ТОВ «Єврокар» за підтримки «Бюро Маркетингових Технологій»

 Кейс

В Україні сексизму НЕМАЄ!

Успішний досвід ТОВ «Єврокар»

за підтримки «Бюро Маркетингових Технологій»

скачать