Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
24
Понедельник
Январь 2022
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Клуб преподователей

Маркетинговые технологии в условиях инновационного развития экономики

З 11 по 13 грудня 2008 року у Хмельницькому національному університеті відбулася 3-тя міжнародна науково-практична конференція
“Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки”.
Проведення конференції було присвячено ювілейним подіям Хмельницького національного університету, серед яких:


5-ти річчя кафедри маркетингу;
10-ти річчя акредитації спеціальності «Маркетинг»;
35-ти річчя Інституту економіки і управління.
Організаторами конференції виступили Українська асоціація маркетингу (УАМ); Хмельницький національний університет, Національний університет “Львівська Політехніка”, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут і Хмельницька філія КБ “Приватбанк”.
Доповіді на конференцію надіслало понад 100 науковців і фахівців з маркетингу провідних вищих навчальних закладів з 20-ти областей України.



Детальніше...
З привітальним словом виступів ректор Хмельницького національного університету д.т.н., професор Скиба М. Є.
На пленарному засіданні з доповідями виступи такі відомі вчені, як: Крикавський Є.В.. д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету “Львівська політехніка”; Чухрай Н.І., д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету “Львівська політехніка”; Гладкий Я.М., д.т.н., професор, директор інституту заочного і дистанційного навчання Хмельницького національного університету; Орлов О.О., д.е.н., професор, завідувач кафедри економіки підприємства та підприємництва Хмельницького національного університету; Лилик І.В., к.е.н., доцент кафедри маркетингу КНЕУ, генеральний директор Української асоціації маркетингу; Ковальчук С.В., к.е.н., доцент, завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету; Бублик М.І., к.е.н., доцент кафедри маркетингу Львівського державного інституту новітніх технологій та управління ім. В. Чорновола; Дейнега О.В., к.е.н., доцент, завідувач кафедри економіки і маркетингу Рівненського інституту слов’янознавства КСУ Герцик В.А., к.е.н, доцент, докторант кафедри маркетингу Східноукраїнського національного університету ім.. В. Даля; Іванюк В.В., помічник директора з маркетингу і рекламі Хмельницької філії ЗАТ КБ “Приватбанк”; Кулик В.С., заступник директора Хмельницької обласної дирекції СК «Кредо-Клпсик».
Робота конференції у секціях проводилася за такими науковими напрямами:


Актуальні проблеми застосування теорії і практики маркетингу
Маркетингові дослідження інноваційного середовища
Інноваційні технології у банківському і страховому маркетингу та логістиці
Маркетинг-менеджмент: концептуальні підходи і перспективи розвитку
Загальні економічні тенденції інноваційного розвитку в умовах інтеграції в міжнародний економічний простір
У зв'язку з ювілеєм кафедри маркетингу Хмельницького національного університету в рамках конференції відбулася зустріч з випускниками, на якій учасники поділилися своїми здобутками і спогадами.
Конференція пройшла успішно. Учасники конференції одержали нову інформацію, презентували результати своїх досліджень і запропонували висновки і рекомендації щодо проведення подальших досліджень з проблем маркетингових інноваційних технологій.


Вернуться к списку