Агентство Креативних Комунікацій 306* завжди в курсі новинок у сфері дизайну. Ми пропонуємо ознайомитися з описом актуальних течій в дизайні зали, шоу-румів, торгових точок, стендів та манекенів, а також кольорового рішення. Після ретельного вивчення англомовних тематичних веб-порталів, фотозвітів пройдешніх експозицій, спостерігаємо кілька тенденцій в оформленні виставок.
Закордонні дизайнери та агенції з організації виставок радять черпати натхнення з оздоблення інтер’єрів. Поділ простору на секції допоможе соціалізувати продажі, однак перегородки можуть бути L-форми для забезпечення максимального доступу до виставкового стенду.
Бренди розпізнають за їхніми фірмовими кольорами, проте саме темно-синій переважатиме на цьогорічних виставках. На відміну від клінічно-білого кольору минулорічних експозицій, сьогоднішня гама додає драматизму, глибини та інтриги. Міжнародний показ ювелірної майстерності, який пройшов у Гонг Конгу, наглядно демонструє дотримання такої тенденції в поєднанні з темно-фіолетовим і чорним. У випадку цього кольорового рішення ключовим елементом є освітлення, яке допомагає акцентувати увагу на товарі.
Стенди сучасного дизайну варто прикрашати ретро елементами. Такого ефекту можна досягнути за допомогою старого столу, сучасних стільців чи старовинних освітлювальних приладів у поєднанні з модерними формами та лініями.
Рамки отворів, плінтуси та контури демонстраційного стенду, на думку дизайнерів, повинні бути чорного кольору.
Гарною ідеєю для демонстрації продукту є виставковий стенд, стилізований під бібліотеку – стіна від підлоги до стелі у вигляді книжкових поличок. Також цікавим є дизайнерське рішення, яке було застосоване для конференц-холу Google – це оформлення стелажів віконною вініловою плівкою.
У 2015 році модною буде текстура деревини сплавного лісу блідого відтінку, вона найкраще підходитиме для виставок садового дизайну.
Шестикутник та форма медового стільника не залишить нікого байдужим, адже саме вони є фаворитами у світі геометрії. Покриття для підлоги або піддони такої форми є найбільш доречною інтерпретацією цього ключового напряму.
Фахівці підказують приділяти значну увагу шрифтовим написам, які були дуже популярним в інтер’єрі минулого року, сьогодні ж такий прийом варто перенести в дизайн виставкових стендів. Яскраві, насичені написи виступають у ролі частини декору – чим простіший дизайн стенду, тим вони виразніші.
Виставкові стенди мають привертати увагу, тому сьогоденний тренд диктує нам неординарні рішення, а новомодні комбінації покликані позбуватися передбачуваності. Дизайнери закликають сміливо експериментувати. Поєднання різнобарвності з монохромністю, сучасності з ретро в оформленні стенду креативно та незвично виділятиме Ваш товар у залі серед інших учасників виставки.