Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
16
Среда
Октябрь 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год RSS

1    2    3   


12.10.2019 ICV 2018 = 54.68

ICI Journals Master List 2018 - publication of ICV assessment

Dear Sir/Madam,

We would like to kindly inform you that the journal „Маркетинг в Україні (ISSN: 1606-3732)” has passed the evaluation process positively and is indexed in the ICI Journals Master List database for 2018. From now on, the Editorial Staff and Publisher may use this information in their external communication.

Based on the information submitted in the evaluation and the analysis of the issues of the journal from 2018, Index Copernicus Experts calculated your Index Copernicus Value (ICV) for 2018.

ICV 2018 = 54.68

The ICV for 2018 is visible on the full list of indexed journals at ICI Journals Master List 2018 https://journals.indexcopernicus.com/search/formjml and in Journal`s Passport https://journals.indexcopernicus.com/search/details?id=48852&lang=pl

  ...
08.09.2019 Beijing+25 Beijing+25

4-5 вересня, Кишинів, Молдова. Експерти Української Асоціації Маркетингу та ІГКР взяли участь у «Beijing+25 Суб-регіональна експертна консультація для Республіки Молдова, України, Білорусь, Грузії, Вірменії, Азербайджан, Румунії». Дні дискусій, обміну досвідом та планування майбутніх головних напрямків роботи  ...
19.08.2019 Читайте 3 номер журнала "Маркетинг в Україні" Читайте 3 номер журнала "Маркетинг в Україні"

Статьи номера

 Катерина Миронюк. еТаПИ СТВоРення і ВИВедення на РИнок ПоВноцінного SAAS ПРодУкТУ.

 Існує безліч способів заробітку через інтернет. Серед них є компанії що називаються SaaS (software as a service) - вони випускають на ринок програмне забезпечення як послугу.

 Ирина Лылык. Карьерный менеджмент сегодня.

Украина формирует новую систему присвоения и признания квалификаций. Учитывая европейский вектор развития страны, новая система должна соотноситься с европейской, которая также претерпевает свои изменения.

 Вікторія Пилипенко. Вдале РеЗЮМе МаРкеТолога.

Завдання CV (Резюме) – отримати запрошення на співбесіду. Цей документ не пишеться похапцем, для його складання потрібно натхнення, настрій та попередній аналіз.

Подробно

  ...
05.06.2019 Студенти-маркетологи Одеського Національного Політехнічного Університету вивчають досвід Європейського альянсу зі стандартів в рекламі Студенти-маркетологи Одеського Національного Політехнічного Університету вивчають досвід Європейського альянсу зі стандартів в рекламі

8 травня 2019 року для студентів-маркетологів Одеського національного політехнічного університету відбулась відкрита лекція директора департаменту розвитку та політики Європейського альянсу зі стандартів в рекламі (EASA, Brussel) Жустіни Рейзит. Тема лекції: «Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA».

http://opu.ua/new_news/793

  ...
03.06.2019 Розрив шаблонів: 3С під прицілом Розрив шаблонів: 3С під прицілом

29 травня 2019 року в рамках 20 Ювілейного Фестивалю Реклами «UkrainianCreativeAwards» відбулась панельна дискусія «Розрив шаблонів: 3С під прицілом», на якій обговорювались проблеми дискримінації в рекламі за ознакою статі.

Ювілейний Фестиваль, місцем проведення якого стала Одеса, насичений конкурсною, семінарською та розважальною програмами. Але саме цього року вперше темі репрезентації жіночих та чоловічих образів в рекламі було приділено стільки уваги. .

  ...
01.06.2019 Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря ТкаченкаВітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка

24 травня на Всеукраїнської студентської наукової конференції «Молодь опановує маркетинг» відбулося нагородження переможців та лауреатів конкурсу дослідницьких робіт з маркетингу.

Переможці 2019 року:

1 місце Різніченко Михайло Дмитрович. УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ (м. Дніпро) Робота на тему: «Розробка заходів з впровадження digital-маркетингу підприємства на основі маркетингового дослідження».

2 місце Копєйкіна Євгенія Василівна. Дніпровський державний технічний університет (м. Кам’янське). Робота на тему: «Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг».

3 місце. Малікова Юлія Віталіївна, Панчишна Катерина Вікторівна. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Робота на тему: «Маркетингове дослідження лояльності споживачів на основі індексу споживчої підтримки (NPS)».

Переможцем спеціальної номінації від ГФК- ЮКРЕЙН «Краща кафедра року» стала кафедра маркетингу Університету імені Альфреда Нобеля. (м. Дніпро).

  ...
19.05.2019 Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам.  Case study від EASA Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам. Case study від EASA

Відкрита лекція керівника відділу розвитку та політики Європейського альянсу рекламних стандартів (EASA, Brussel) Жустіни Рейзит на тему: «Професійні асоціації в рекламі: чому вони існують і що вони можуть дати рекламодавцям-практикам.  Case study від EASA»

Організатори: Кафедра маркетингу інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій Одеського національного політехнічного університету, Міжнародний Інститут Маркетингу (Одеса), ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Відкрита лекція відбудеться 29 травня 2019 року о 10:00 в ауд. 406 4 корпусу Одеського національного політехнічного університету, вул Шевченка, 1, м. Одеса

 Контакти організаторів:

Nomer27@ukr.net

Тел: 06607388553

  ...
16.05.2019 Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади

17 травня 2019 року відбудеться семінар «Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади», організований Індустріальним Гендерним Комітетом спільно з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та ГО «Всеукраїнська Асоціація жінок- суддів»  в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта. Обговорюватимуться шляхи об’єднання зусиль задля подолання сексизму та дискримінації в рекламі. До дискусії запрошенні судді, рекламісти, представники Держпродспоживслужби України.    ...
15.05.2019 ПРОГРАМА ЧОТИРНАДЦЯТОЇ НАУКОВОЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ МІЖВУЗІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «МОЛОДЬ ОПАНОВУЄ МАРКЕТИНГ» ІМ. ІГОРЯ ТКАЧЕНКА

24-25 травня 2019 року

м. Київ, проспект Перемоги 54/1,

головний корпус ДВНЗ КНЕУ

ауд.334

Програма.pdf

  ...
15.05.2019 Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України

В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.

 Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис

 Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).

Подробно.pdf

  ...

1    2    3