Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2011 год

Тренінг «Саморегулювання реклами в Україні та світі. Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі»

Українська Асоціація Маркетингу, Всеукраїнська рекламна коаліція та Програма рівних можливостей та прав жінок ПРООН-ЄС запрошують Вас прийняти участь у тренінгу «Саморегулювання реклами в Україні та світі. Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі». Тренінг проводиться за фінансової підтримки Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ПРООН-ЄС

Коли: 19 травня 2011 р., 09.30 – 17.15

Де: готель «Русь», конференц-зала «F» (вул. Госпітальна, 4)

Хто бере участь: Керівники провідних рекламних та маркетингових агенцій, креативні директори РА, директори дослідницьких агенцій, які тестують рекламу

Навіщо: Дискусія тренінгу буде спрямована на обговорення проекту Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статті. Ваш погляд професіоналів є надзвичайно важливим, його потрібно врахувати під час розробки та впровадження.

Запрошуємо приєднатися до дискусії:

1) в чому переваги реклами, яка не дискримінує за ознакою статі,

2) як розробляти таку рекламу,

3) як поєднати ефективність та «правила хорошого тону».

Програма

19 травня

9.30 – 10.00

Реєстрація учасників


10.00 – 10.15

Вітальне слово. Завдання тренінгу. Очікування

Юлія Щербініна

Старший Програмний менеджер ПРООН в Україні

10.15 – 10.45

Саморегулювання рекламної галузі. Як співпрацювати? Українське законодавство – як визначити рекламу сексистською

Максим Лазебник

Виконавчий директор ВРК

10.45 – 11.10

Огляд міжнародних стандартів щодо недискримі-наційної реклами

Ірина Лилик

Генеральний директор УАМ

11.10 – 11.30

Практика винесення рішень про недобросовісність реклами контрольними органами

Надія Федосєєва

екс-начальник управління захисту прав споживачів (Одеса)

11.30 – 11.45

Кава-брейк


11.45 – 12.15

Гендерні принципи та підходи в сфері реклами та маркетингу. Переваги недискримінаційної реклами

Лариса Магдюк

УАМ

Михайло Корюкалов

ПРООН

12.15 – 13.30

Презентація та обговорення Проекту Стандартів недискрімінаційної реклами

Ірина Лилик

Максим Лазебник

13.30 – 14.30

Обід


14.30 – 15.45

Вправа «Чи є ця реклама сексистською?»

Обговорюємо 3 приклади реклами «на межі сексизму». Чому вона дискримінаційна чи ні?

Максим Лазебник

Ірина Лилик

15.45 – 17.00

Вправа «Зроби свою рекламу»

Розробляємо рекламу відповідно до брифу «на межі сексизму». Як уникнути дискримінації?

Максим Лазебник

Ірина Лилик

17.00 – 17.15

Підведення підсумків. Чи готові ми до недискримінаційної реклами?

Максим Лазебник

Ірина Лилик

Михайло Корюкалов

17.15

Фуршет


Участь у тренінгу є безкоштовною. Проїзд з інших міст (за необхідністю) оплачується Програмою рівних можливостей та прав жінок в Україні ПРООН-ЄС.

Участь у тренінгу просимо підтвердити Михайлу Корюкалову, експерту з гендерної політики Програми рівних можливостей та прав жінок в Україні ПРООН-ЄС, електронною поштою mikhail.koryukalov@undp.org.або за телефоном +38 (063) 261-52-48.

Контакти організаторів:

1. Лилик Ірина Вікторівна (УАМ): +38 (067) 775-85-61

2. Лазебник Максим Романович (ВРК): +38 (050) 419-60-50.

Детальну інформацію можна подивитися на сайтах: http://www.uam.in.ua та http://www.sostav.ua


Вернуться к списку