Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
20
Субота
Квітень 2019
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> ��� ���
 ГО «Українська Асоціація Маркетингу» (ГО «УАМ») - всеукраїнська громадська організація, створена за професійною ознакою і не має на меті отримання прибутку. Свою діяльність ГО «УАМ» здійснює відповідно до Статуту та Етичного Кодексу Асоціації. Члени УАМ у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Настанов і Директив ESOMAR.

Статут асоціації регламентує основні напрями діяльності ГО «УАМ», права та обов'язки її членів, структуру управління. Етичний Кодекс, Стандарти якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництва та Директиви ESOMAR спрямовані на формування цивілізованих правил роботи на дослідницькому ринку, проголошують цивілізовані методи ведення маркетингової діяльності, коректні та чесні взаємовідносини між дослідниками та замовниками маркетингових досліджень, нерозголошення комерційної таємниці клієнтів, захищають права респондентів.  

ГО «УАМ» має колективних та індивідуальних членів.
Колективними членами УАМ стають компанії, які у своїй діяльності дотримуються Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ-СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, Керівництв та Директив ESOMAR а також при вступі отримали 2 рекомендації від членів ВГО «УАМ».

Індивідуальні члени - це фахівці, які працюють у сфері маркетингу, реклами, PR, а також провідні викладачі маркетингу України  

Вищим органом управління ГО «УАМ» є Конференція, яка скликається не рідше одного разу на рік. Раз у п'ять років конференція обирає Раду ГО «УАМ», президента і затверджує генерального директора.  

Рада - керівний орган Асоціації між Конференціями. Раду очолює президент ГО «УАМ».  
Структуру ГО «УАМ» складають первинні осередки, які об'єднуються в обласні організації. Вищий керівний орган первинного осередку та обласної організації - Загальні Збори, які скликаються раз на рік. Керує діяльністю первинним осередком є її голова. Рада Обласної Організації - керівний орган обласної організації між Загальними Зборами. Голова обласної організації здійснює функції оперативного управління в період між Загальними Зборами обласної організації. ГО «УАМ» складається з 13 обласних організацій (2 з правом юридичної особи - Рівненська і Чернівецька); 2 - міських (Київська та Криворізька), 3 районні організації (Дубенська, Сарненская, Гощанська)

Для здійснення поточної діяльності створена Дирекція ГО «УАМ», яку очолює генеральний директор ГО «УАМ». Генеральний директор обирається Радою ГО «УАМ» і затверджується на Конференції.  

  • При ГО «УАМ» створені: 
    Третейський Суд УАМ.
    Клуби: Клуб директорів дослідницьких компаній, ТОП-маркетинг клуб, Клуб викладачів маркетингу, студентський "M-club team", Професійний клуб дослідників ринку і споживачів (MRP Club), Україна.
    Кваліфікаційний комітет УАМ, завданням якого є розробка кваліфікаційних вимог до маркетологів та затвердження кваліфікаційних іспитів.
    Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі
     Незалежні центри сертифікації (в Києві, Одесі).  

  • Основні проекти УАМ:  
    Журнал «Маркетинг в Україні» передплатний індекс-22942
    Електронне видання «Маркетинг-газета»
    Видання довідника «Щорічник УАМ»
    Щорічна міжнародна конференція «Маркетинг в Україні»
    Всеукраїнський конкурс ім. Ігоря Ткаченка наукових дослідницьких студентських робіт  «Молодь опановує маркетинг»