Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
Четверг
Липень 2021
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Рада

Президент

Ірина Лилик Ірина Лилик

Президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Голова Кваліфікаційного комітету Української асоціації маркетингу, який був створений в 2005 році з метою  розробки та підтвердження кваліфікацій маркетологів та рекламістів. Ініціювала розробку та прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень  – СОУ 91.12.0-21708654-001-2002, які стали правилами ведення дослідницького бізнесу в Україні. Була обрана Національним представником ESOMAR в Україні та представляла цю організацію з 2005 по 2016 рік.  В 2011 році ініціювала розробку та прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі - СОУ 21708654 -002-2011, які були підтримані більшістю фахових асоціацій. Є головою Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, метою якого є боротьба проти дискримінації в рекламі. Вона є членом Експертної Ради з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України. З метою покращення маркетинг освіти в Україні ініціювати проект по впровадженню дуальної форми здобуття освіти в України. Партнер проекту Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні», який є єдиним україномовним періодичним виданням з маркетингу в Україні. Видається з 1998 року. Опублікувала понад 100 статей, є співавтором трьох підручників з маркетингу та автором монографії «Маркетинг в українській економіці» та «Интуитивный маркетинг потребителя». Була керівником та експертом понад 20 дослідницьких проектів, замовниками яких були Посольство США в Україні, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта, ПРООН тощо. Кандидат економічних наук, доцент

Електрона пошта Iryna.lylyk@kneu.ua

Віце-президенти

Олександр Гладунов Олександр Гладунов

консультант з розвитку бізнесу, ринкових досліджень, інвестиційної діяльності та управління. Керуючий партнер аналітичної групи «Стратегіко». Сертифікований бізнес-тренер з маркетингу. В якості директора Рівненської обласної організації Української асоціації маркетингу став ініціатором та керівником ряду проектів інституційного розвитку ринкових реформ та інноваційної діяльності, профінансованих ОБСЄ, USAID, NDI, фондом Євразія, фондом Ч.С. Мотта, фондом ім. Стефана Баторія, Посольством Канади в Україні. З 2007 по 2013 роки працював на позиціях директора з маркетингу холдингових компаній в галузях АПК, гірничодобувної промисловості, виробництва будівельних матеріалів. Брав участь в проектах приватного розміщення корпоративних цінних паперів на міжнародних фінансових ринках. 2015-2016 роки – прекваліфікований експерт з маркетингу проєкту ЄБРР «Підтримка малого та середнього бізнесу». Член організаційного комітету InvestForum UA. Співзасновник та генеральний продюсер Рівненського міжнародного кінофестивалю "Місто Мрії", продюсер ряду авторських телепроєктів на регіональних каналах телебачення. Член правління благодійного фонду "Любіть Україну", експерт з соціального підприємництва, соціального інвестування та креативних індустрій. Автор книг та навчальних посібників з маркетингу.
Світлана Ковальчук Світлана Ковальчук

Доктор економічних наук, професор
Завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету. Була керівником 17 маркетингових досліджень, у тому числі, під замовлення організацій; написано понад 300 наукових праць; 10 посібників; отримано 9 авторських свідоцтв. Науковий керівник 15 захищених дисертацій на здобуття наукового ступеня «кандидат економічних наук» (PhD), а також консультант дисертації на здобуття наукового ступеня «доктор економічних наук». З 2005 року голова Хмельницької обласної організації ГО «Українська асоціація маркетингу», є активним учасником і провайдером спільних з міжнародними організаціями та Міністерством освіти і науки України проектів асоціації. Є членкинею редколегій трьох фахових журналів, член редколегії видання асоціації - журналу «Маркетинг в Україні». Кафедра маркетингу і торговельного підприємництва ХНУ, яку очолює Світлана Ковальчук, спільно з ГО УАМ є ініціатором проведення регулярної міжнародної науково-практичної конференції «Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України», а також Всеукраїнської конференції студентів і молодих вчених «Маркетинг очима молоді» та Всеукраїнського конкурсу дипломних робіт з «Маркетингу».
Андрій Федорченко Андрій Федорченко

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф. Павленка ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Автор понад 100 наукових та навчально-методичних публікацій із маркетингової тематики. Входить до складу редакційних колегій вітчизняних і зарубіжних наукових та науково-практичних журналів.
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради КНЕУ. Голова Науково-методичної підкомісії 075 «Маркетинг» Науково-методичної ради МОН України. Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Віце-президент ГО «Українська асоціація маркетингу».
Має почесне звання «Відмінник освіти України».
Володимир Паніотто Володимир Паніотто

Д.ф.н., генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології, професор Університету "Києво-Могилянська Академія". Член ESOMAR (він же перший Національний представник ESOMAR в Україні), WAPOR, AAPOR, член редакційних колегій низки українських та російських наукових видань. Є автором 11 книг і більше 200 статей і розділів
Михайло Окландер Михайло Окландер

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету (Google Scholar, Scopus , ORCID iD 0000-0002-1268-6009, власний сайт), науковий директор Міжнародного інституту маркетингу (https://mim.website ), академік Академії економічних наук України. Заступник голови підкомісії «Маркетинг» Міністерства освіти і науки України. Автор 17 підручників, 22 монографій і 350 робіт з фундаментальних та прикладних проблем маркетингу і логістики. Має подяку Прем'єр-міністра України. Контакти: imt@te.net.ua

Члени РАДи

Людмила Мамчур Людмила Мамчур

к.ю.н., доцент кафедри цивільного та кримінального права і процесу Чорноморського національного університету імені Петра Могили
Випускниця юридичного факультету Львівського державного університету імені Івана Франка (1996). Захистила кандидатську дисертацію на тему «Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект)» за спеціальністю 12:00:03 «Цивільне право. Цивільний процес. Сімейне право. Міжнародне приватне право.» (2006).
https://scholar.google.com.ua/citations?user=AgQ3ChoAAAAJ&hl=uk
Олександр Федоришин Олександр Федоришин

кандидат психологічних наук
Керуючий партнер дослідницької компанії "Консюмер Бізнес Ресерч" (Сі Бі Ар)
Понад 25 років в бізнесі маркетингових досліджень
Олег Сінаюк Олег Сінаюк

Директор ТОВ «Нью Імідж Маркетинг Груп»
www.newimage.org.ua
www.lemur.ua
oleg@newimage.org.ua
office@newimage.org.ua
Лариса Яцишина Лариса Яцишина

професор кафедри маркетингу Київського національного торговельно-економічного університету.
Нагороджена Почесним знаком «Відмінник освіти України»,
Почесною грамотою Кабінету Міністрів України,
Нагрудним знаком МОН України «За наукові та освітні досягнення» (2018 р.).
З 2005 р. - член редакційної колегії журналу „Маркетинг в Україні”.   
Ірина Лошенюк Ірина Лошенюк

заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, доцент кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, Голова Чернівецької обласної організації «УАМ», Голова Чернівецького представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, була членом робочої групи «Розробка бренду м. Чернівці» при департаменті економіки Чернівецької міської ради.
Має понад 250 наукових публікацій, в тому числі 3 навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України.
У 2015 році нагороджена Чернівецькою міською радою Медаллю "На славу Чернівців.
е-mail – losheniuk@gmail.com
Вікторія Пилипенко Вікторія Пилипенко

маркетинг-експерт. 19 років досвіду на різних позиціях у сфері маркетингу в українських компаніях та організаціях. Сфери компетенцій: стратегічний маркетинг, просування брендів, інтернет-маркетинг, лідогенерація, дослідження, hr-маркетинг.
Ірина Лошенюк Ірина Лошенюк

заступник директора з навчально-педагогічної роботи, організації та забезпечення освітньо-виховного процесу, доцент кафедри маркетингу, цифрової економіки та підприємництва Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного університету
losheniuk@gmail.com
Войтович Сергій Войтович Сергій

к.е.н., професор, професор кафедри маркетингу Луцького НТУ, голова Волинської обласної організації УАМ. Науково-педагогічні інтереси: маркетингове та логістичне управління закладами сфери послуг. Автор низки посібників, монографій та наукових публікацій. Контакти: тел.: +380957773280, e-mail: Gnidawa@ukr.net
Олена Шапоренко Олена Шапоренко

Голова КОМУАМ (Комітету Органічного Маркетингу Української Асоціації Маркетингу), член правлiння Спiлки Рекламiстiв України, фундатор Шкільного Фестивалю Реклами, фундатор освітньої бізнес-платформи «СЕЗОНИ БІЗНЕСУ», лауреат міжнародних та всеукраїнських конкурсів графічного дизайну та реклами
shea2282827@gmail.com
044 228 28 27
Наталія Карпенко Наталія Карпенко

професор, доктор економічних наук, завідувачка кафедри маркетингу ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», гарант освітньої програми «Маркетинг» за другим магістерським рівнем, член Ради Громадської організації «Українська асоціація маркетингу», директор Громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу», голова Полтавського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Сертифікований тренер з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу.
Член редакційної колегії журналів: «Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі, серія «Економічні науки» та «Маркетинг в Україні».
knataliya54@gmail.com   https://scholar.google.com.ua/citations?user=YOgWDaAAAAAJ&hl=uk  ID: 0000-0001-9743-3328  ID: 57211509532  ABF-1278-2020
Тетяна Решетілова Тетяна Решетілова

Доктор економічних наук, професорка, старший науковий співробітник, професорка кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту ДНУ ім. Олеся Гончара. Керівник Дніпропетровського підрозділу ГО «УАМ», голова Дніпропетровського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Менеджер проектів з University of Scranton and Kania School of Management (США) та проектом «NATO-Україна». Член спецрад з захисту дисертацій, редакційних колегій журналів. Автор підручників (у т.ч. на англійській мові), одноосібних та колективних монографій (у т.ч. виданих за кордоном). Нагороджена відзнаками: «ШАХТАРСЬКА СЛАВА» «ПЕТРО МОГИЛА», «ВІДМІННИК ОСВІТИ УКРАЇНИ».
https://orcid.org/0000-0002-0375-4495
https://is.gd/1amxMl
Євген Крикавський Євген Крикавський

Доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного Університету «Львівська політехніка»
Сайт: http://ml.lp.edu.ua
E-mail: Yevhen.V.Krykavskyi@lpnu.ua
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=VhPjQiEAAAAJ&hl=ru
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1847-586X
Олена Бучинська Олена Бучинська

к.е.н., доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф.Павленка Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана. Очільниця київського представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
https://orcid.org/0000-0003-2991-2110
Ірина Перевозова Ірина Перевозова

завідувачка кафедри підприємництва та маркетингу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук, судовий експерт – економіст, САР, Голова Івано-Франківського регіонального осередку ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Голова Івано-Франківського регіонального представництва Індустріального гендерного комітету по рекламі, член спілки вчених-економістів України, член ГО «Союз експертів України»
perevozova@ukr.net Google Scholar https://is.gd/wPxhDH ORCID orcid.org/0000-0002-3878-802X
Web of Science Researcher ID R-7939-2017 SPIN-код 9680-9056 Scopus
Володимир Швець Володимир Швець

керуючий партнер DDI Group
https://ddi.com.ua
Дослідницький досвід: 25 років;
Провідна експертиза: консалтинг, стратегічні сесії, якісні дослідження, організація дослідницьких проектів.
Ігор Точонов Ігор Точонов

кандидат економічних наук, доцент, доцент каф. менеджменту, перший проректор з навчальної та фінансової роботи Донбаської національної академії будівництва і архітектури.
https://orcid.org/0000-0003-0251-2395
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=V4Kb1c4AAAAJ
Альона Танасійчук Альона Танасійчук

доктор економічних наук, професор кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, керівник Бізнес школи ВТЕІ КНТЕУ, Голова ГО Вінницької обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу», Голова Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
моб. тел. +380982097830
tanass2005@ukr.net  https://is.gd/kWgWoS
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57217823466   http://orcid.org/0000-0002-7967-0239
https://publons.com/researcher/1969702/olena-kovinko/    https://scholar.google.com.ua/citations? user=M_viqSUAAAAJ&hl=uk
ГО ВОО "Українська Асоціація Маркетингу", "Клуб маркетологів ВТЕІ КНТЕУ"
https://www.facebook.com/groups/184404505304538/
Наталія Савицька Наталія Савицька

Наталія Савицька
Доктор економічних наук, професор
Завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності. Керівник Центру маркетингових досліджень та маркетингових інновацій Харківського державного університету харчування та торгівлі. Голова Регіонального представництва ІГКР у Харківській області.
Коло наукових інтересів та експертно-консультаційна діяльність: маркетинг та поведінкова економіка; продовольчий маркетинг; економічна конкуренція, торгівля та бізнес
natalisavitska2010@gmail.com
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=g3qba_EAAAAJ&hl=ru
ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6569-6772
Scopus: 57211217940
Researcher ID: I-7458-2018
Сергій Солнцев Сергій Солнцев

доктор фізико-математичних наук, професор з маркетингу, завідувач кафедри промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського. Фахівець з питань аналізу даних, маркетингових досліджень та бізнес-аналітики. Автор понад 200 публікацій, серед яких монографії з маркетингу, теорії випадкових процесів та статистики.
https://orcid.org/0000-0002-8820-3528
https://scholar.google.com.ua/citations?user=bgDBDHgAAAAJ&hl=ru
Scopus Author ID: 16470438800
sergy.solntsev@gmail.com

Світлана Винославська Світлана Винославська

Генеральний Директор, Kantar Україна
Соціолог.
Закінчила КНУ імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Практична соціологія» та Аспірантуру в Інституті соціології НАН України.
Експерт в таких сферах: Бренд & Комунікація, Інновації & Розвиток продукту, Сегментація, Клієнтський Досвід, а також в соціально-політичній сфері.
Понад 25 років досвіду координації комплексних досліджень та створення інсайтів, які допомагають зростати й процвітати бізнесу національних та глобальних компаній.
Електронна адреса: svitlana.vynoslavska@kantar.com

Світлана Ільїна Світлана Ільїна

Компанія КВІКСТАРТ, директор, автор методики Real Contact Audit (RCA) для оцінки якості обслуговування, керівник проєкту УАМ «Prozorro – діалог з фаховою спільнотою» http://www.quickstart.com.uainfo@quickstart.com.ua
Наталія Шиманович Наталія Шиманович

Начальник відділу маркетингу КНАУФ Україна
Святослав Жуков Святослав Жуков

Член Ради УАМ, Закарпатське підрозділ громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» д.е.н., старший науковий співробітник, доцент, професор кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу і менеджменту ДВНЗ «Ужгородський національний університет». e-mail: власний: zhukgiga@gmail.com, корпоративний: sviatoslav.zhukov@uzhnu.edu.ua моб. / Вайбер +380505236037. ORCID https://orcid.org/0000-0002-0499-7990. scholar.google. https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=9GgbcvcAAAAJ
Тетяна Борисова Тетяна Борисова

доктор економічних наук, професор, завідувачка кафедрою маркетингу Західноукраїнський національний університет (Тернопіль), завідувачка кафедрою маркетингу.
Email: borisova.tanushka@gmail.com
Сайт: www.marketing.tneu.edu.ua
Web of Science ResearcherID: AAD-6362-2020 
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=wTVfb94AAAAJ&hl=ru
Scopus: 56328273900
ORCID: 0000-0003-2906-2769
Людмила Мороз Людмила Мороз

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»
Мороз Л. А. є одним із засновників УАМ у 2000 р. і головою Львівської обласної організації УАМ. Брала активну участь у створенні спеціальності «Маркетинг» і підготовці перших спеціалістів і магістрів з маркетингу у Західному регіоні України (перший випуск у 1997р.). Є автором понад 150 наукових і методичних праць з маркетингу, серед них один з перших в Україні підручник «Маркетинг» (5 видань, 1-ше з них у 1999р.)
Google Scholar: X8BXtokAAAAJ
ORCID: 0000-0002-9830-9692
Тетяна Забаштанська Тетяна Забаштанська

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, Національний університет «Чернігівська політехніка».
E-mail: tamza.cn.@gmail.com.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5086-3651.
ResearcherID: M-4471-2014.
Scholar.Google: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=7VyszWYAAAAJ
Олена Коломицева Олена Коломицева

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету
Email: e.v.kolomytseva@gmail.com
ORCID: 0000-0002-6769-0590
Google Scholar: https://scholar.google.pl/citations?hl=ru&user=xDnWrW4AAAAJ&view_op=list_works&sortby=title
Віктор Заруба Віктор Заруба

доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики та маркетингового менеджменту, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут».
vza.kpi.kharkov@gmail.com
https://scholar.google.com.ua/citations?user=3LBeJmMAAAAJ&hl=ru&oi=ao&cstart=20&pagesize=20
https://scholar.google.com/citations?hl=ru&user=tJumsp0AAAAJ
https://orcid.org/0000-0002-3796-7544
Олександр Дейнега Олександр Дейнега

доктор економічних наук, професор, проректор з наукової роботи Рівненського державного гуманітарного університету. Автор / співавтор 15 підручників і навчальних посібників із грифом Міністерства освіти та науки України, більше 100 наукових і навчально-методичних праць по організації й управлінню маркетинговою діяльністю організацій. Нагороджений нагрудним знаком «Відмінник освіти України» та Почесною грамотою Кабінету Міністрів України

https://www.rshu.edu.ua/rsuh/rektorat/121-personalii/313-deineha-oleksandr-viktorovych
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=ClI4oZQAAAAJ
https://orcid.org/0000-0002-4642-9748

Ревізійна комісія

Вікторія Жидок Вікторія Жидок

Кандидатка економічних наук, доцентка, приватна підприємниця, керуюча регіональним представництвом торговельного агентства "Western Bid". Експертка в сфері електронної комерції та інтернет-маркетингу.
E-mail: vvzhydok@gmail.com
Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=F4KeQjUAAAAJ&hl=uk
Ольга Максименко Ольга Максименко

Президент ГС «Експертна Міжгалузева Асоціація України» (ЕМАУ)
Експерт в галузі стандартизації та сертифікації, а також гармонізації законодавства і стандартів ЄС та України.
Коло професійних інтересів пов'язаний з впровадженням європейських і міжнародних стандартів з менеджменту, а також з практиками щодо формування Національної системи кваліфікацій України
Оксана Яшкіна Оксана Яшкіна

Оксана Яшкіна
д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, відповідальний редактор журналу "Маркетинг і цифрові технології"
https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&authuser=2&user=4sKCdJkAAAAJ
yashkina.oksana@gmail.com