Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
16
Субота
Жовтень 2021
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Рекламний дизайн
Рекламний дизайн, Роль креативних концепцій в рекламі
Дизайн на вагу золота

Агентство Креативних Комунікацій 306* охоче ділиться результатами власних оглядів поточних тенденцій оформлення ювелірних магазинів, концепцій позиціонування крупних виробників коштовностей, а також секретами їхнього успіху. Проаналізувавши закордонні сайти дизайну реклами ювелірних виробів та офіційні веб-портали світових фірм, ми відзначили для себе важливу роль креативу для розвитку бізнесу.

Задля унікальних ідей облаштування інтер’єру та акцентів, які будуть вирізняти їх серед інших, власники магазинів ювелірних виробів звертаються до креативних агентств. Концепція оформлення салону прикрас у Мадриді та його незвична назва «OhmyGOd», яка виступає так званим «вау-фактором» для привернення уваги, є роботою агенції MArkeTInG-JAzz.

Ідея оздоблення бутіку Swarovski під стиль виробів належить німецькому креативному бюро Hartmannvonsiebenthal. В інтер’єрі багато скла та світла, що утворює повітряний дизайн, а на одній зі стін кристалами викладений символ компанії – граційний лебідь, для формування чіткої асоціації з брендом.

Як показує закордонна практика, оформленню вітрин надається неабияке значення, оскільки це перше, що бачить покупець. Цікавою ідеєю для оздоблення виступає тематика фільмів. Вітрина магазину Tiffany&Co. в Нью-Йорку виконана в стилі стрічки «Великий Гетсбі» талановитим дизайнером Катрін Мартін. Вона стилізована в дусі епохи класичного гламуру кришталевими люстрами, в руках демонстраційних манекенів, які декоровані фірмовими коштовностями, є фужери з шампанським.

Для ювелірних виробів Kenzo в магазині Cadenzza агенція DFROST GmbH&Co. KG створила сюрреалістичну інсталяцію у вигляді жіночих рук, що чаклують над логотипом. Акцент зроблено на відбірних зразках прикрас, встановлених посередині дисплею. Містична атмосфера додає вітрині магії: всесвіт Kenzo приваблює та захоплює водночас.

Легендарні ювелірні будинки, як, наприклад, Chopard, мають штатних арт-директорів, які розробляють дизайн виробів та концепцію позиціонування бренду. Ідею формування образу дому Boucheron небезпідставно вважають однією з кращих, адже в ній підкреслено вірність традиціям, копітку працю ювелірів, наголошено на детальному опрацюванні виробів, а також на тому, що в кожну коштовність майстри вкладають іскру душі.

Фірма Cartier ретельно підходить до позиціонування свого продукту, тому для реалізації рекламної кампанії годинників Shape your time було створено відео з участю французького режисера Бруно Авейана, а виставку лінійки в Токіо організувала команда архітектурного бюро Architecture at large.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=FNtZ3pPun3Y

До зйомки кліпу L'odyssee Cartier, французька годинникова та ювелірна марка залучила творчі розуми з креативної агенції Publicis agency Marcel. Результат перевершив всі сподівання: ролик зібрав мільйони переглядів на каналі YouTube.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=yaBNjTtCxd4

По-справжньому особливі моменти життя підкреслює дизайн POSM ювелірної продукції для SoulMate Diamond Jewelry. Результат ініціативи розвитку бренду від агенції Pull inc. був з ентузіазмом прийнятий незалежними торговцями коштовними виробами США та Канади. Ювелірна компанія JB Jewelry досягла значного успіху та здобула нові можливості для дистрибуції через головні торгові центри в Північній Америці. Після цієї успішної акції бренд SoulMate вийшов на азіатські ринки.

Сьогодні важко уявити будь-яку важливу подію без цінних подарунків: золоті прикраси ніколи не вийдуть з моди, а дорогий наручний годинник підкреслює високий статус свого власника. Визнані світом ювелірні гіганти не нехтують рекламою для підтримки свого бізнесу та збереження репутації. Не залишає сумніву: винахідливі творчі рішення, вдалий дизайн та незвичні креативні концепції допомагають оптимізувати бренд та відкривають перед виробниками нові шляхи розвитку.
Агентство Креативних Комунікацій 306*: http://www.306.agency/
Edited: Creative Agency - 19.05.2015 15:53:40
Читают тему (гостей: 1, пользователей: 0, из них скрытых: 0)