Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
17
П'ятниця
Вересень 2021
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Конференції
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Украине»

Конференція «Маркетинг в Україні» сьогодні це найбільш конференція з маркетингу в Україні, яка приваблює щорічно понад 200 учасників і поважних іноземних гостей. Традиційний час проведення : остання декада листопада - перша декада грудня.

Мета Конференції: обговорення тенденцій розвитку маркетингу в Україні, визначення основних тенденцій ринку маркетингових досліджень, знайомство з новими технологіями в маркетингу, обговорення можливих шляхів розвитку практичних аспектів в маркетинг-освіті, обмін досвідом із зарубіжними колегами.

Учасники конференції: керівники маркетингових, консалтингових, рекламних, PR агентств, виставкових компаній; директора підприємств; керівники маркетингових, збутових, PR, рекламних підрозділів підприємств; маркетологи, аналітики, бренд-менеджери, менеджери зі збуту, реклами, PR. викладачі, студенти; представники банківської, страхової сфер; представники компаній розробників програмного забезпечення для маркетологів і менеджерів; представники ЗМІ. Учасники Конференції запрошуються за допомогою адресної розсилки звичайною та електронною поштою по базі даних Української Асоціації Маркетингу, через оголошення про конференцію в пресі. 

Робота конференції: конференція проходить два дні з 10:00 до 17:00. Передбачені перерви на каву і на обід, дружня вечеря. Формат: пленарне засідання та секції, що дозволять досягти активності учасників в обговоренні питань і підвищує інтерес до заходу, сприяє більш ефективній роботі Конференції.

Технічне забезпечення: конференц-зал оснащений сучасним звукопідсилювальним і презентаційним обладнанням. Мається кімната для проведення прес-конференції.

2015 рік XV ювілейна конференція
Секції конференції 2015:
Маркетингові дослідження
Викладання маркетингу
Інновації та маркетингові технології

2014 рік
Секції конференції 2014
тенденції розвитку маркетингу в Україні
новітні технології маркетингу
практики викладання маркетингу та логістики

2013 рік
Секції конференції 2013
Викладання маркетингу

2012 рік
Секції конференції 2012:
Маркетингові дослідження
Маркетинговий менеджмент і його ефективність
Маркетингова освіта в Україні
Соціально-етичний маркетинг

2010 рік
Подія конференції: затвердження кваліфікаційних вимог до маркетологів автомобільної галузі

Іноземні гості конференції: проф. Анна Чубала, проф. Ян Віктор, доц. Агнешка Жбіковська – Краківський економічний університет, факультет Маркетингу
Секції конференції 2010
Новітні технології в маркетингу
Викладання маркетингу

 2009 Ювілейна Десята Конференція.  
Секції конференції 2009 року:
Маркетингові дослідження
Кращі практики рекламних і маркетингових технологій
Освіта і кваліфікація маркетологів Логістика

2008 рік
Спеціальний гість конференції: Ірина Скоробагатова, доцент кафедри маркетингу Російського економічного університету ім. Г. В. Плеханова
Подія конференції: Затвердження кваліфікаційних вимог «Менеджер з маркетингових досліджень» рівень А.

Секції конференції 2008 року:
Маркетингові дослідження
Освіта і кваліфікація маркетологів
Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні
Маркетинг для фінансової сфери
Логістика

2007 рік
Спеціальні гості з Польщі - проф. Роман Патора, доктор економічних наук, ректор Вищої школи підприємництва та управління м. Лодзь (Польща)

Іноземні гості конференції: проф. Ян Віктор, Краківська економічна академія(Польща), проф. Рената Ожковська, Краківська економічна академія (Польща), Ігнатій Петецкій, голова правлінні компанії РЕТЕСКІ (Польща).
Секції конференції 2007:
Маркетингові дослідження
Освіта для маркетологів
Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні
Спеціальні події конференції: Всеукраїнський форум «Маркетинг в банківській сфері»
Спеціальна секція по ДМ маркетингу: Золоті кейси «Direct hit +2007»

2006 рік
Конференція проходила в рамках заходів, присвячених святкуванню 100-річчя Київського національного університету.

Секції конференції 2006:
Маркетингові дослідження: сучасний етап і проблеми якості
Кращі практики застосування маркетингових технологій в Україні
Вимоги ринку праці та тенденції маркетинг-освіти
Маркетинг для малого бізнесу: малозатратні технології
Маркетинг: методологія і практика
Галузевий маркетинг

 2005 рік:  
Спеціальний гість конференції: Ігор Березін, президент Гільдії маркетологов (Росія)
Іноземні гості з Польщі та Росії  
Секції конференції 2005:
Маркетингові дослідження
Маркетинг для малого бізнесу
Практика маркетингу: українські кейси
Саморегулювання галузі: міжнародний досвід і завдання в Україні

2004 рік:  
Іноземні гості конференції з Росії, Естонії, Нідерландів, Німеччина, Білорусь, Великобританії
Секції конференції 2004 року:
Маркетинг у державному управлінні: цілі, структура, можливості впровадження
Сучасні маркетингові технології: особливості застосування
Маркетингові дослідження в реаліях вітчизняної економіки
Перспективи маркетинг-освіти в Україні в умовах Болонського процесу

2003 рік:
Подія конференції: На конференції відбулася презентація збірника “Директиви та керівництва ESOMAR”. Це - перший на терені СНД переклад основних європейських засад здійснення маркетингової та соціологічної дослідницької діяльності.
конференція підтримувалася ESOMAR та Посольством Королівства Нідерландів в Україні
Спеціальний гість конференції член Ради ESOMAR Чичилія Гоббі (Італія)
Привітання першого секретаря Посольства Нідерландів в Україні п. Джефри Чонга

Іноземні гості конференції: проф. Ярослав Дадо (Словаччина), гості зі США.
Секції конференції 2003 року:
Шляхи розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні
Практика та шляхи вдосконалення маркетинг-освіти в Україні
Бренди - проблеми становлення та можливості розвитку в Україні
Інноваційний маркетинг Маркетинг у страховій та банківській сфері

 2002 рік
Подія конференції: прийняття Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ СОУ - 91.12.0 21708654 001 2002
Привітання від Брайана Бейтс, президента EFAMRO - авторитетної європейської федерації національних дослідницьких об’єднань.

Секції конференції 2002 року:
Маркетингові дослідження