Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
19
Вівторок
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Журнал «Маркетинг в Україні»

Журнал «Маркетинг в Україні» видається з 1998 року як аналітичне наукове видання з маркетингу. Виходить українською мовою і сьогодні - це єдине україномовне видання з маркетингу в Україні.

Журнал «Маркетинг в Україні» визнано фаховим виданням з економічних дисциплін ВАК України до липня 2015 року.

Журнал представлено в інформаційних базах Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. Видання індексується Google Scholar, Copernicus

У журналі друкують свої статті практики та науковці. Редакційна колегія зібрала за одним столом провідних вчених - маркетологів.

На сторінках видання відбуваються дискусії про сучасні тенденції розвитку маркетингу, практики діляться своїм досвідом ефективного застосування маркетингових технологій. Тут розміщені інтерв'ю з гуру маркетингу: Філіпом Котлером, Джеком Траутом, Майклом Портером, Анатолієм Павленко, Аллою Старостиної, Іриною Лилик, Сергієм Солнцевим і іншими.

У журналі знаходять своє відображення події світового та українського маркетингу, друкуються документи професійних асоціацій, зокрема ESOMAR, EFAMRO, EMC, FEDMA, CMOR.

У 2008 році журнал відсвяткував своє 10-річчя.

РЕДАКЦІЙНА ПОЛІТИКА
ГАЛУЗЬ ТА ПРОБЛЕМАТИКА


Мета видання. Журнал призначений для публікації практичних та наукових праць представників бізнесу та вчених, які працюють в сфері маркетингу, менеджменту та реклами. Журнал є виданням всеукраїнської фахової асоціації маркетологів. Розповсюджується по всій Україні через передплату. Партнером та видавцем журналу є Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана. 

Журнал публікує статті за такою практичною та науковою проблематикою: маркетинг, менеджмент, реклама, PR, маркетингові дослідження, міжнародна економіка, галузева економіка, економіка знань, економіко-математичне моделювання бізнесових процесів. 

Область. Журнал містить (1) найвагоміші доповіді, проголошені на науково-практичних міжнародних, всеукраїнських та університетських конференціях та семінарах вчених, що проводяться Українською Асоціацією Маркетингу та на базі кафедр менеджменту та маркетингу вузів України; (2) статті, що висвітлюють вагомі результати практичних досягнень та наукових досліджень маркетологів та рекламістів; (3) результати емпіричних досліджень та моделювання в галузі економіки та управління підприємствами. 

Журнал призначений для поширення та обговорення: (1) результатів теоретичних і емпіричних досліджень практиків та вчених з проблем економіки та бізнесу; (2) інформації щодо результатів.

ПОЛІТИКА РОЗДІЛІВ

СТАТТІ
Приймає рукописи Індексується Рецензується
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Приймає рукописи Індексується Рецензується
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Приймає рукописи Індексується Рецензується
РЕКЛАМА, PR
Приймає рукописи Індексується Рецензується
ЕКОНОМІКА ЗНАНЬ
Приймає рукописи Індексується Рецензується
МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
Приймає рукописи Індексується Рецензується

ПРОЦЕС РЕЦЕНЗУВАННЯ

Рецензування статей проводиться редакційною колегією журналу та рекомендуються до друку Вченою радою Київського національного економічного університет ім. Вадима Гетьмана

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПУБЛІКАЦІЇ
Журнал видається раз на два місяці.

ПОЛІТИКА ВІДКРИТОГО ДОСТУПУ

Цей журнал практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення практичної та наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу.

АРХІВУВАННЯ

Цей журнал використовує систему LOCKSS для розподіленого архівного зберігання опублікованого змісту в численних бібліотеках та інформаційних центрах. Бібліотеки - учасниці проекту LOCKSS гарантують довготермінове зберігання вичерпних архівів журналу та автоматичне відновлення пошкодженої інформації. Детальніше...



Читайте поздравления журналу

Дорогі колеги!

Хочу поділитися з Вами своїми дещо прикрашеними романтичним флером спогадами, викликаними ювілеєм нашого улюбленого журналу.

Коли у першій половині 90-х років маркетинг стрімко увірвався у наше життя через відчинені двері ринкових перетворень, ми, представники вищих навчальних закладів різних регіонів України, яким випала честь створювати нову спеціальність, готувати перших спеціалістів і магістрів з маркетингу, відчули нагальну потребу поспілкуватись між собою, порадитися з практиками, обговорити чимало проблемних питань, знайти спільні рішення, визначитись стратегічно на перспективу. 

Перша об’єднавча "ластівка" українського маркетингу прилетіла до нас з кафедри промислового маркетингу Київської політехніки від її завідувача професора Алли Олексіївни Старостіної. Конференція 1996 р., на яку нас тоді запросили і яка була проведена на дуже високому рівні, стала визначною подією у моєму житті, адже саме з неї почався процес формування української маркетингової спільноти (майбутньої УАМ), частинкою якої я тоді вперше себе відчула. Цій спільноті було просто необхідно мати свою професійну організацію і своє фахове видання. Вже у 1997 р. у залі засідань Вченої ради КПІ відбулись установчі збори УАМ, після яких почалась підготовка видання її журналу. Становлення УАМ та видання журналу стало можливим завдяки підтримці ректора Київського національного економічного університету імені Вадим Гетьмана академіка Анатолія Федоровича Павленка. Відтоді УАМ і журнал "Маркетинг в Україні" міцно пов’язані в моєму уявленні з проспектом Перемоги, де розташовані два славетні університети. 

Перший номер журналу, кожна сторінка якого була ретельно відредагована ініціатором його створення А.О.Старостіною, вийшов у травні 1998 р. і ось вже десять років ми маємо можливість професійно спілкуватись на сторінках видання, яке завоювало визнання як теоретиків, так і практиків маркетингу. Великий внесок у його становлення і розвиток зробила генеральний директор УАМ Ірина Вікторівна Лилик, багаторічний заступник головного редактора. Без її енергії, наполегливості і відданості справі журнал не був би таким змістовним і цікавим.

На мою думку, найбільшим досягненням журналу слід вважати той ефект синергії, який створюється завдяки поєднанню високого наукового рівня публікацій, що власне і дозволило виданню отримати статус єдиного фахового журналу з маркетингу, і яскравого, образного стилю подання матеріалу, насиченості його свіжою інформацією про різні аспекти розвитку маркетингу в Україні. 

Як представник західного регіону нашої країни, можу засвідчити, що журнал "Маркетинг в Україні" має високий авторитет серед науковців та бізнес-спільноти регіону. Сучасний етап висуває на порядок денний нові виклики і проблеми, які вимагають творчого осмислення і обговорення на сторінках журналу, тому перед редакційною колегією постає завдання проаналізувати і систематизувати пропозиції фахівців щодо концептуальних змін у структурі і змістовному насиченні журналу, щоб він і надалі був носієм всього нового та прогресивного у царині вітчизняного маркетингу. 

Поздоровляю з ювілеєм дружний і відданий справі колектив журналу, а також всіх його авторів, коло яких стає з кожним роком все ширшим.

Людмила Мороз,
голова Львівської обласної організації УАМ,
член Ради УАМ, член редакційної колегії журналу



Уважаемые Друзья!

Примите наши искренние поздравления c Вашим первым десятилетием. Издание с таким знаковым названием просто обязано играть ключевую роль в развитии маркетинга в Украине. И Вы отлично выполняете свою миссию. 
Желаем Вам благодарных заинтересованных читателей, доброжелательных критиков и, конечно же, талантливых авторов. Также хочется пожелать, чтобы маркетинг в Украине радовал Вас своим развитием. Мы же с удовольствием будем поддерживать Ваш журнал интересными проектами. 
Будьте счастливы и удачливы!

Валентин Калашник,
Директор маркетинг-группы OS-Direct
Лилия Горелая,
Руководитель ДМ-Агентства OS-Direct



Поздоровлення 3 10-річчям журналу МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ

Шановні читачі!

Проект журнал "Маркетинг в Україні" втілено в життя завдяки командній праці, а також дієвій підтримці засновників та членів УАМ. Серед них не можу не згадати Київського національного економічного університету, Національного університету "Харківський політехнічний інститут", Українську Академію Зовнішньої Торгівлі, провідних дослідницьких агенцій InMind, "Українська Маркетингова Група", GfK-ЮКРЕЙН, ДІАЦ, Advanter Group. 

Журнал - це автори. Це талановиті люди, які діляться своїми здобутками та прагнуть передати найкраще зі свого досвіду іншим. Я дуже хочу подякувати всім авторам, а ще більше - згадати всіх, хто надсилав статті, редагував та дискутував із редакцією перед друком, а це понад 720 осіб, які представляють понад 200 компаній та близько 60 вищих навчальних закладів з усіх без винятку регіонів України. 

Ми також вдячні світовому об'єднанню дослідників ESOMAR, які надали нам право та можливість ознайомити наших читачів із доробком маркетологів усього світу, надрукувати Керівництва та Директиви ESOMAR. 

Особлива подяка - визнаним гуру світового маркетингу, таким як Філіп Котлер, Джек Траут, Драйтон Берд, які дали ексклюзивні інтерв'ю для журналу та поділилися своїм досвідом з українськими читачами. 

10 років - добрий привід для опрацювання нових планів. Журнал змінювався й надалі змінюватиметься. Дуже приємно, що у цьому процесі беруть участь оператори ринку. Так, компанія Research&Brending Group із цього номеру започаткувала рубрику "Середній клас в Україні", а компанія TNS Ukraine пропонує запровадити рубрику "Технології маркетингових досліджень". 

Ми також пропонуємо співпрацю рекламним агенціям-членам УАМ для розроблення нового дизайну внутрішнього блоку журналу.

Ще раз вітаю всіх зі святом - 10-річчям фахового журналу "Маркетинг в Україні" та запрошую усіх до співпраці!!!

З повагою
Ірина Лилик,
генеральний директор Української Асоціації Маркетингу,
Національний представник ESOMAR в Україні,
заступник головного редактора журналу "Маркетинг в Україні"



Дорогі колеги!

У 1990-х роках, у міру впровадження ринкових перетворень, в Україні почався процес формування фахового маркетингового середовища. Молодий клас підприємців потребував науково обґрунтованого консалтингу, сучасних методик та методів ведення бізнесу. Навчальні заклади почали викладати маркетинг, спираючись переважно на досягнення закордонних дослідників. На нашу думку, необхідно було створити платформу для обміну думками та напрацюваннями у сфері маркетингу між вітчизняними маркетологами, а також налагодити наукову співпрацю із закордонними колегами. Тому рішення випускати науковий журнал із маркетингу було слушним і своєчасним. 

Починаючи з 1998 року журнал “Маркетинг в Україні” став засобом формування фахової спільноти маркетологів. Я пригадую гострі дискусії на перших засіданнях редакційної колегії, де ми вирішували: якою має бути політика журналу; як витримати пропорцію між науковими та практичними статтями; як зробити журнал таким, щоб він виконував своє основне завдання – сприяв співпраці науки з бізнесом. 

На мій погляд, це й сьогодні залишається одним із головних завдань. У процесі підготовки маркетологів ми повинні аналізувати, що ж відбувається на підприємствах, надавати можливість практикам і науковцям обмінюватися своїми досягненнями на сторінках журналу, надавати можливість діалогу з нашими зарубіжними партнерами. 

Журнал – це колективна, командна праця, де велике значення має робота Редакційної колегії, Редакції, Авторів та наших Читачів. Без інтерактивного спілкування з фаховою громадою наше видання не могло б існувати. 

Я вітаю маркетологів України з 10-річчям журналу “Маркетинг в Україні” та бажаю всім успіхів і добробуту!

Анатолій Павленко,
доктор економічних наук, академік,
ректор ДВНЗ “КНЕУ” імені Вадима Гетьмана,
головний редактор журналу “Маркетинг в Україні”,
Герой України



10 років журналові, який довів, що науковий журнал може бути одночасно і ґрунтовним, і цікавим.

10 років журналові, що взяв на себе важливу місію: довести ефективність застосування маркетингових підходів і методик у нашій країні.

10 років журналові, що дав можливість молодим ученим представити нові ідеї та розробки, практикам – поділитися досвідом, досвідченим фахівцям – систематизувати знання маркетингової спільноти країни. 

Вітаємо весь колектив редакції, насамперед головного редактора Ірину Лилик, авторів та читачів із ювілеєм та бажаємо успіху в подальшому просуванні Маркетингу в Україні! 

Андрій Длігач,
к.е.н., генеральний директор групи компаній Advanter Group



Основанный в мае 1998 года, журнал «Маркетинг в Україні» и по сей день является хорошим подспорьем для маркетологов. Журнал предлагает интересные материалы как по теории маркетинга, так и по прикладным вопросам; освещает новости украинского и зарубежного маркетинга, предлагает результаты маркетинговых исследований, обзоры различных рынков, является трибуной Украинской Ассоциации Маркетинга. 

Однако, каждый проект должен развиваться, поэтому мы предлагаем наш вариант развития журнала «Маркетинг в Україні» на следующие 10 лет.

На наш взгляд, можно несколько расширить объем публикуемых материалов и ввести несколько новых рубрик - например, рубрику «С рабочего стола маркетолога». 

Сейчас в журнале довольно мало публикаций по методике маркетинговых исследований, хотелось бы их публиковать чаще, поскольку именно методика проведения маркетинговых исследований часто является слабым местом в работе специалистов. 

Два-три раза в год можно публиковать мастер -классы по какой-либо определенной проблематике.

Поскольку УАМ совместно с компанией «ТНС Украина» и КНЭУ проводит Всеукраинский конкурс студенческих работ по маркетингу имени Игоря Ткаченко «Молодежь осваивает маркетинг», можно также опубликовать тезисы или выдержки из лучших студенческих работ, представленных на конкурс. 

Вместе с публикациями и оценкой развития рынка маркетинговых исследований, которые делает УАМ, было бы интересно также публиковать сравнительный анализ рынка маркетинговых исследований в России. 

На страницах журнала «Маркетинг в Україні» хотелось бы предоставить слово социологам, а также осуществлять взаимосвязь с журналами «Маркетинговые исследования в Украине» и «Маркетинг и реклама». 

Мы надеемся, что наши комментарии будут полезными для совершенствования журнала «Маркетинг в Україні», и редакция журнала сможет воплотить некоторые предложенные идеи в жизнь. 

Николай Николаевич Чурилов,
генеральный директор компании «ТНС Украина»


Інтерв’ю проф. Алли Старостіної,
доктора економічних наук, зав. Кафедрою міжнародної економіки Київського національного університету імені Тараса Шевченка, віце-президента Української Асоціації Маркетингу, члена Редакційної Колегії журналу «Маркетинг в Україні», журналу «Маркетинг в Україні» у зв’язку зі святкуванням 10-річчя виходу першого номеру.

МвУ: Як виникла ідея випуску журналу?

Випуск видання в галузі маркетингу був складовою створення першого в Україні професійного об`єднання - Української асоціації маркетингу .Створення асоціації в 1997 році стало необхідним і об’єктивним етапом формування теорії і практики національної школи маркетингу. В цей період становлення маркетингу в Україні пройшло свої перші кроки в провідних університетах і потребувало об`єднання зусиль провідних фахівців з метою розробки узагальнених підходів до теорії і практики маркетингу . Цілком зрозуміло, що світова практика маркетингу не могла прямо переноситись на реалії української дійсності. Тому виникла нагальна потреба в розробці власних підходів. 

Створення асоціації розпочалося з організації міжнародної науково-практичної конференції в 1996 році на базі кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України (КПІ). Ця конференція об`єднала 80 вищих навчальних закладів, десятки провідних державних і приватних підприємств. На пленарному засіданні конференції виступили 5 міністрів українського уряду, десятки керівників підприємств України. У науковій атмосфері конференції зароджувалась ідея об`єднання зусиль представників науки, керівників підприємств для опанування і впровадження маркетингових методів управління. В резолюції конференції було зазначено як головне - завдання організації Української асоціації маркетингу. Потім був важкий і довгий рік підготовки установчих зборів асоціації, розробка проекту уставу, етичного кодексу, концепції діяльності. Кафедра промислового маркетингу КПІ стала штабом підготовчої роботи. Щоденно ми отримували десятки листів з пропозиціями і думками зацікавлених осіб. В той час велику допомогу в цьому мені надавав випускник кафедри промислового маркетингу Віталій Шляков. Для того щоб ідея асоціації стала реальністю необхідні були початкові кошти на розсилку і публікацію матеріалів, оргтехніку, підготовку зборів. Кошти ми заробляли собі проведенням тренінгів для керівників українських підприємств. Всі ці кошти, навіть в умовах коли нам не виплачували заробітну плату ми вкладали в організацію майбутньої асоціації і журналу. Установчі збори асоціації що відбулися через рік ухвалили концепцію діяльності асоціації, де пунктом першим було створення журналу. Уже в перший рік роботи асоціації було зареєстровано журнал і вийшов перший номер. 

Щодо назви журналу то вона склалася якось легко і без особливих дискусій “Маркетинг в Україні”. Саме така назва в найбільшій мірі відповідала самій ідеї асоціації – адаптувати, створити і реалізувати практично ідеї маркетингу в умовах українського ринкового середовища. 

Велику допомогу в становленні асоціації і журналу надав Президент асоціації, Ректор національного економічного університету Павленко Анатолій Федорович. Саме він виділив приміщення для асоціації, допоміг у публікації першого номеру у видавництві університету. Згадую, що перший номер журналу ми готовили з сином дома, вночі редагували статті, форматували, малювали логотип, відбирали кольори і шрифти. Було важко, але була ідея, була мрія, але працювати заради цього ми звикли. Нажаль це швидко зникає у сучасному житті. 

Сьогодні в рік ювілею потрібно сказати і про перспективи. Журнал є, його читають, його знають, його поважають. Життя іде вперед, вимагає нових підходів, я думаю всі члени нашої редакційної комісії це розуміють. Мені особисто хотілося б бачити і міжнародне визнання журналу. Я думаю, що його професійній команді під силу випустити англійською мовою 1-2 збірника кращих статей, надрукованих в журналі. 


Інтерв’ю з Віце-президентом Асоціації маркетингу в Україні,
Член редакційної колегії
Професор, ректор Міжнародного християнського університету,
професор кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Анатолій Войчак


Ось і підійшов час першого важливого ювілею журналу «Маркетинг в Україні». Роки пролетіли непомітно: здавалось тільки вчора виникла ідея створення першого професійного видання для маркетологів, нещодавно були суперечки та думки про напрацювання концепції журналу, організаційні клопоти з підбору співробітників, підготовці та випуску в світ першого випуску журналу, а з тієї пори пройшло вже десять років! За цей час «Маркетинг в Україні» встиг впевнено «встати на ноги», знайти свою власну позицію в масі різнорідних та разнонаправлених ЗМІ та отримати свого постійного читача. 

Сьогодні озираючись назад, на пройдений шлях, хотілося б згадати з чого і як все починалось, згадати тих, хто робив і робить журнал, допомагає з матеріалами, готує для нього статті, ілюстрації та фотографії. Все ж таки за десять останніх років «Маркетинг в Україні» зайняв своє особливе місце серед українських видань, його знають і читають у всіх регіонах нашої країни. 

Існування журналу було б неможливим без постійної підтримки президента Асоціації маркетингу України, ректора Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана Павленка А.Ф. 

Важливим є той факт, що у видання склався чудовий колектив авторів та однодумців, багато з яких відомі й за межами України. Це і В. І. Паніотто, директор Київського міжнародного інститут соціології, національний представник ESOMAR в Україні, А.О.Старостіна, автор першого підручника з маркетингових досліджень в Україні. Свої інтерв’ю журналу надали і такі гуру з маркетингу як Філіп Котлер, Майкл Портер, Джек Траут. 

Безперечно, це не могло не посприяти тому, що «Маркетинг в Україні» одним з перших отримав статус фахового видання, яке містить в собі не тільки наукові статті, але й новини маркетингової діяльності в Україні. 

Все вищезгадане – це лише деякі штрихи, які згадалися перед ювілеєм. В невеличкій статті не охопиш всього, що було зроблено за всі ці роки колективом редакції. Але можливо це і непотрібно? Адже найкращій подарунок до ювілею – це регулярний вихід самого журналу. 

«Маркетинг в Україні» входить в другий десяток свого існування. Це не багато, але й не так вже і мало. Головними побажаннями до ювілею були б побажання всьому нашому колективу зустріти ще не одну круглу дату з дня народження журналу «Маркетинг в Україні».