Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
17
П'ятниця
Вересень 2021
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Журнал «Маркетинг в Україні»

Головний редактор

Лилик Ірина Вікторівна Лилик Ірина Вікторівна

к.е.н, доцент, головний редактор, генеральний директор ГО «Українська Асоціація Маркетингу»

Члени редколегії:

Швацька-Мокжицька Д. (Joanna Szwacka-Mokrzycka) Швацька-Мокжицька Д. (Joanna Szwacka-Mokrzycka)

д.е.н., професор, завідуюча кафедрою європейської політики, громадських фінансів та маркетингу Варшавського університету наук про життя (Польща)
Шиманович Наталія Михайлівна Шиманович Наталія Михайлівна

Федорченко Андрій Васильович Федорченко Андрій Васильович

Професор, завідуючий  кафедри маркетингу КНЕУ. Протягом 2011-2015 рр. очолював Інститут маркетингу КНЕУ. З квітня 2016 року - голова Науково-методичної підкомісії 075 "Маркетинг" Науково-методичної ради МОН України. З березня 2017 року - завідувач кафедри маркетингу КНЕУ. У 1997 році закінчив із відзнакою Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг». З 1997 по 2000 рік навчався в аспірантурі КНЕУ. У грудні 2000 року захистив кандидатську дисертацію за спеціальністю 08.06.02 - «Підприємництво, менеджмент, маркетинг». З вересня 2000 року по вересень 2005 року пройшов шлях від асистента до доцента кафедри маркетингу, заступника декана факультету маркетингу. Протягом 2002-2005 рр. працював бізнес-тренером ВГО «Українська асоціація маркетингу», отримав досвід практичної роботи у сфері маркетингових досліджень та управлінського консалтингу. Очолював представництво в Україні Центру порівняльних соціальних досліджень «ЦЕССІ-Україна». Залучався до розробки міжнародних та національних освітніх проектів. З 2005 року по 2008 рік навчався в докторантурі КНЕУ. У 2010 році захистив докторську дисертацію за спеціальністю 08.00.04 – «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)». 

Федоришин Олександр Борисович Федоришин Олександр Борисович

Солнцев Сергій Олексійович Солнцев Сергій Олексійович

З 1995 року працює на посаді професора кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ». У 2005 році був обраний завідувачем цієї кафедри. У доробку Сергія Олексійовича понад 100 науково-методичних робіт з теорії ймовірностей, прикладної статистики, маркетингу. Серед них 2 монографії, одна з яких «Asymptotic Behaviour of Linearly Transformed Sums of Random Variables» опублікована в Нідерландах (видавництво «Kluwer Academic Publishers», 1997), навчальний посібник «Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика» (разом з Зозульовим О.В.). Плідна праця професора С.О. Солнцева високо шанована у наукових колах. 1993 року він став лауреатом премії КПІ за монографію «Функциональные методы в задачах суммирования случайных величин» (разом з В.В. Булдигіним). 2008 року нагороджений «Знаком Пошани» Київського міського голови. Громадська робота вченого пов’язана із діяльністю Української асоціації маркетингу та її Кваліфікаційного комітету. Успіхами Сергія Солнцева по праву пишаються дружина та доньки Ольга й Ірина.
Сокол Михайло Петрович Сокол Михайло Петрович

Савицька Наталія Леонідівна Савицька Наталія Леонідівна

д.е.н, професор, завідуюча кафедрою маркетингу Харківського державного університету харчування та торгівлі
Максименко Ольга Леонідівна Максименко Ольга Леонідівна

президент ГС «Експертна Міжгалузева Асоціація України»
Ковальчук Світлана Володимірівна Ковальчук Світлана Володимірівна

Доктор економічних наук, професор. Завідувач кафедри маркетингу і торговельного підприємництва.
http://mr.khnu.km.ua/teachers/kovalchuk-svitlana-volodymyrivna/
Карпенко Наталія Володимірівна Карпенко Наталія Володимірівна

завідуюча кафедрою маркетингу, доктор економічних наук, професор.

У 2010 році захистила докторську дисертацію на тему «Маркетинг на підприємствах споживчої кооперації»
Сфера наукової діяльності – маркетингова діяльність підприємств.
Є автором і співавтором понад 130 науково-методичних праць. Автор дистанційного курсу «Маркетинг підприємства».
Керівник наукової школи «Маркетингова діяльність підприємств на ринку товарів та послуг».
Член ради Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу», член Кваліфікаційного комітету УАМ з питань професійної підготовки маркетологів. Член двох спеціалізованих вчених рад по захисту кандидатських та докторських дисертацій.
Нагороджена Почесним знаком «Відмінник освіти України».
Викладає дисципліни: маркетинговий менеджмент, маркетингові дослідження, маркетинг підприємства, стратегічний маркетинг.
Здійснює керівництво дипломними і магістерськими роботами студентів.

Дима Олександр Олексійович Дима Олександр Олексійович

Професор, доктор економічних наук. заступник декана факультету маркетингу КНЕУ, професор кафедри комерційної діяльності та логістики Кафедра комерційної діяльності і логістики
http://fm.kneu.edu.ua/ua/depts3/k_marketyngu/Vikladachi_55/Dima.O.O/
Віктор Ян (Jan Wiktor) Віктор Ян (Jan Wiktor)

професор, завідуючий кафедри маркетингу Економічного університету у Кракові (Польща)

Яцишина Лариса Карпівна Яцишина Лариса Карпівна

к.т.н., професор, кафедра  маркетингу та реклами  КНТЕУ
Чурилов Микола Миколайович Чурилов Микола Миколайович

д.соц. наук, професор, генеральний директор ТОВ «ТНС Україна»
Циганкова Тетяна Михайлівна Циганкова Тетяна Михайлівна

д.е.н., професор, завідуюча кафедрою міжнародної торгівлі КНЕУ
Романенко Лариса Федорівна Романенко Лариса Федорівна

д.е.н, професор, кафедра маркетингу КНЕУ
Решетілова Тетяна Борисівна Решетілова Тетяна Борисівна

д.е.н., професор, завідуюча кафедрою маркетингу Національного гірничого університету, голова Дніпропетровської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу»
Паніотто Володимир Ілліч Паніотто Володимир Ілліч

д.філос.н, професор, Національний університет «Києво-Могилянська академія», генеральний директор ТОВ «Київський Міжнародний Інститут Соціології»
Окландер Михайло Анатолійович Окландер Михайло Анатолійович

д.е.н, професор, завідуючий кафедрою маркетингу Одеського національного політехнічного університету, віце-президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу»
Онищенко Володимир Пилипович Онищенко Володимир Пилипович

д.е.н, професор, голова Ревізійної комісії Української Асоціації Маркетингу
Мороз Людмила Андріївна Мороз Людмила Андріївна

к.е.н, доцент, кафедра маркетингу та логістики НУ «Львівська політехніка»
Крикавський Євген Васильович Крикавський Євген Васильович

д.е.н, професор, завідуючий кафедрою маркетингу та логістики НУ «Львівська політехніка»
Кравченко Володимир Анатолійович Кравченко Володимир Анатолійович

к.е.н, доцент, завідувач "Центру економічних досліджень" Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Заруба Віктор Якович Заруба Віктор Якович

професор, завідуючий кафедрою економічної кібернетики та маркетингового менеджменту НТУ "ХПІ", Голова харківської обласної організації «Українська Асоціація маркетингу»
Бакушевич Іванна Всеволодівна Бакушевич Іванна Всеволодівна

к.е.н, доцент, перший проректор ТІСІТ, м. Тернопіль