Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
19
Вівторок
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Конкурс «Молодь опановує маркетинг»

Інформація про конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка


Організатори :

Українська Асоціація Маркетингу

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Компанія TNS Україна

Мета конкурсу: створення умов для студентів спеціальності "маркетинг" і "соціологія" а також для викладачів для отримання інформації про якість знань, можливості порівняти їх з тими знаннями і навичками, які очікує ринок праці від молодого фахівця, підтримати талановиту молодь, надати допомогу у працевлаштуванні випускникам вузів.

Вимоги до наукових студентських робіт затверджуються на засіданні журі щороку. Конкурс проходить у двох номінаціях: маркетингові дослідження, маркетингові технології. Введення нової номінації відбувається у разі пропозиції, що надійшла від майбутнього спонсора номінації та укладення з ним договору про підтримання такої номінації не менше 3-х років.

Процедура формування журі конкурсу.

Вимога до складу журі: склад журі формується переважно з представників бізнесу. До складу журі можуть входити директори провідних дослідницьких компаній, керівники відділів маркетингу провідних підприємств України. Від претендента на включення до складу журі надходить Заявка в оргкомітет конкурсу і на основі електронного голосування більшістю голосів приймається рішення.

 

Члени журі:

Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна

Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», доцент кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Іван Любарський – директор компанії IRS Group

Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»

Олена Попова – директор компанії InMind

Олег Синаюк – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків)

Олександр Федоришин  – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН

Владислав Стефанишин – керівник відділу маркетингу та розвитку ТОВ ТД «Вода техніка»

Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД

Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»

Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, профессор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана

Процедура нагородження.

Оцінка робіт проводиться у два тури.

Перший тур – прийом наукових студентських робіт до 1 березня. Вибираються роботи для короткого списку. У короткий список входять роботи, які набрали 60 балів відповідно до критеріїв оцінки.

Другий тур – оцінка робіт, які увійшли у короткий список, проводиться до 20 травня.

1-е місце отримує робота набрала не менше 90 балів

2-е місце – не менше 75 балів

3-е місце не менше 60 балів.

 Компанії, члени журі, мають право засновувати спеціальні та заохочувальні призи та премії. 

 Нагородження учасників відбувається на науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», яка проходить в кінці травня – початок червня.