Інформація про конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» імені Ігоря Ткаченка
Організатори :
Українська Асоціація Маркетингу
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Компанія TNS Україна
Мета конкурсу: створення умов для студентів спеціальності "маркетинг" і "соціологія" а також для викладачів для отримання інформації про якість знань, можливості порівняти їх з тими знаннями і навичками, які очікує ринок праці від молодого фахівця, підтримати талановиту молодь, надати допомогу у працевлаштуванні випускникам вузів.
Вимоги до наукових студентських робіт затверджуються на засіданні журі щороку. Конкурс проходить у двох номінаціях: маркетингові дослідження, маркетингові технології. Введення нової номінації відбувається у разі пропозиції, що надійшла від майбутнього спонсора номінації та укладення з ним договору про підтримання такої номінації не менше 3-х років.
Процедура формування журі конкурсу.
Вимога до складу журі: склад журі формується переважно з представників бізнесу. До складу журі можуть входити директори провідних дослідницьких компаній, керівники відділів маркетингу провідних підприємств України. Від претендента на включення до складу журі надходить Заявка в оргкомітет конкурсу і на основі електронного голосування більшістю голосів приймається рішення.
Члени журі:
Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна
Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», доцент кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Іван Любарський – директор компанії IRS Group
Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»
Олена Попова – директор компанії InMind
Олег Синаюк – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків)
Олександр Федоришин – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН
Владислав Стефанишин – керівник відділу маркетингу та розвитку ТОВ ТД «Вода техніка»
Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД
Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»
Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, профессор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
Процедура нагородження.
Оцінка робіт проводиться у два тури.
Перший тур – прийом наукових студентських робіт до 1 березня. Вибираються роботи для короткого списку. У короткий список входять роботи, які набрали 60 балів відповідно до критеріїв оцінки.
Другий тур – оцінка робіт, які увійшли у короткий список, проводиться до 20 травня.
1-е місце отримує робота набрала не менше 90 балів
2-е місце – не менше 75 балів
3-е місце не менше 60 балів.
Компанії, члени журі, мають право засновувати спеціальні та заохочувальні призи та премії.
Нагородження учасників відбувається на науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», яка проходить в кінці травня – початок червня.
|