Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
19
Вівторок
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Конкурс «Молодь опановує маркетинг»

Конкурс наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, 20-21 травня 2016 р.

ХІ міжвузівська конференція конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, 20-21 травня 2016 р.

20 – 21 травня 2016 року відбулася підсумкова конференція 11 -го Всеукраїнського міжвузівського конкурсу студентських наукових робіт з маркетингу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігора Ткаченка.

На конкурс було подано 58 робіт з 32 університетів України.

Переможці конкурсу 2016 року.

1 місце. Гребньова Олеся, Романовська Софія, науковий керівник старший викладач, Черненко О.В. НТУУ "КПІ" за роботу на тему: Особливості визначення цільової аудиторії для компанії ТОВ «Сушия»
2 місце. Вікторія Пилипенко, науковий керівник к.е.н., доцент Н.С. Косар, Національний університет "Львівська політехніка", за роботу на тему: Аналіз сучасного стану ринку вогнетривкої продукції України та обґрунтування доцільності диверсифікації діяльності його суб’єктів господарювання (на прикладі ПАТ «МВКВ»)

3 місце. Волосова Єлизавета, науковий керівник: Н.Ф. Стеблюк, Дніпродзержинський державний технічний університет за роботу на тему: Розробка оптимальної стратегії розвитку Дніпродзержинського державного технічного університету на ринку освітніх послуг

3 місце. Яна Шенгелія, науковий керівник к.е.н, І.О. Златова, Одеський національний політехнічний університет за роботу на тему: Маркетингові дослідження ефективності недискримінаційної реклами

Спеціальні відзнаки конкурсу

За актуальність теми та практичність рекомендацій.
Бондаренко Анастасія Ігорівна та Бондаренко Катерина Ігорівна, науковий керівник: с.в. Бучинська О.В. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Робота на тему: Дослідження «Власні торгові марки в Україні. Їх сприйняття столичними споживачами»
За високу практичну цінність роботи
Данилюк Юлія Миколаївна, Науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю., Сумський державний університет. Робота на тему: Дослідження мерчандайзингової діяльності на прикладі роздрібного торгівельного підприємства магазину «АТБ»

За обґрунтування вибору цільової аудиторії
Ле Мінь Хуен, Грідіна Анна, Доценко Марія, Наукові керівники:д.е.н. проф. Коломієць Г. М., старший викладач Гузненков Ю. Г., Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна. Робота на тему: Маркетингові дослідження доцільності запровадження комплементарної послуги фітнес-центру «МАЛІБУ»

За візуалізацію результатів дослідження
Самай Ірина Олександрівна Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля Робота на тему: Дослідження споживчих уподобань для вдосконалення товарного асортименту підприємства

За високу якість планування вибіркового дослідження
Семірєкова Христина Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Робота на тему: Дослідження рівнів задоволеності та лояльності споживачів послуг ПАТ «УКРТЕЛЕКОМ»

За яскраві результати як ефект синергії продукту та методики дослідження
Христич Альона Василівна, науковий керівник: Брайко М.Г., Одеська національна академія харчових технологій (ОНАХТ) Робота на тему: Дослідження позиціонування та диференціації ігристих вин


Програма та тези.pdf

Повернутися до списку