Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
19
Вівторок
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Конкурс «Молодь опановує маркетинг»

Конкурс наукових студентських робіт "Молодь опановує маркетингу" ім. Ігоря Ткаченка, 26-27 травня 2017 року

Переможці Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2017 рік

Переможці Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2017 рік

На конкурс подано 38 робіт студентів з 21 університету України.

1 місце Церковна Катерина, студентка факультету маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана», науковий керівник роботи: д.е.н. Дима О.О за роботу «ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧОГО СПРИЙНЯТТЯ МЕРЕЖІ ФІТНЕС-ЦЕНТРІВ І СПОРТ-КЛУБІВ ГРУПИ КОМПАНІЙ «SPORT LIFE»

2 місце Юркевич Ольга та Жегус Тетяна, Студентки 3 курсу факультету менеджменту Харківський державний університет харчування та торгівлі Науковий керівник: к.е.н., доц. О.П. Афанасьєва за роботу «МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПОПИТУ НА ПРОДУКТИ З СИРУ КИСЛОМОЛОЧНОГО СЕРЕД МЕШКАНЦІВ ХАРКОВА З МЕТОЮ РОЗР ОБКИ КОНЦЕПЦІЙ НОВОГО ПРОДУКТУ»

3 місце Данилюк Юлія Миколаївна Студентка 4 курсу ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет Науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю за роботу «ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ САНАТОРНО КУРОРТНОЇ СФЕРИ (НА ПРИКЛАДІ САНАТОРІЮ «ТОКАРІ»)

3 місце Мельник Анатолій, студент Одеський національний політехнічний університет, : наук. керівник: д.е.н. Яшкіна Оксана Іванівна «МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАГАЗИНУ «ЗОНА51»

3 місце Удовиченко Любов Удовиченко Любов Сергіївна, студентка факультету маркетингу ДВНЗ «Київського національного економічного університету імені В. Гетьмана» науковий керівник: д.е.н, А.В. Федорченко за роботу ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ МВМ»

Спеціальні номінації

Вдале поєднання технологій дослідження Булатова А.С., Смілянський А.В., студенти ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет Науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю за роботу «ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО РЕКЛАМИ У М. СУМИ»

Чіткість викладення та цікава сегментація у роботі Танасієнко Олена Вікторівна, здобувач вищого кваліфікаційного рівня «магістр» Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за роботу Нейромаркетинг: маркетингові дослідження впливу радіо реклами на споживача

Вдосконалена та апробована методика аналізу веб-сайтів Вакуленко Олександра, Студентка 5 курсу Економічного факультету Приазовський державний технічний університет Науковий керівник: д.е.н., доц. В.В. Гончар за роботу МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ WEB-САЙТІВ КІНОТЕАТРІВ ТА ОПТИМИЗАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЇХ ПРОСУВАННЯ

Опанування складних аналітичних методик Волосова Єлизавета Магістр факультету Менеджменту, економіки, соціології та філології Дніпровський державний технічний університет Науковий керівник: Н.Ф. Стеблюк за роботу ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КИСЛОМОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «АНР ГРУП»)

 

Складність предмету дослідження Василенко Анастасія студентка 5 курсу факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» ім. І. Сікорського Науковий керівник: д-р фіз.-мат. наук, проф. Солнцев С.О «ОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ РИНКІВ КРАЇН БЛИЗЬКОГО СХОДУ ТА ПІВНІЧНОЇ АФРИКИ ДЛЯ ДП "АНТОНОВ»

Величезна кількість проаналізованого рекламного матеріалу Булатова Аліна Сергіївна, Река Олександр Сергійович, студенти ННІ ФЕМ ім. О. Балацького, Сумський державний університет Науковий керівник: к.е.н. Сагер Л.Ю за роботу ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАПИТІВ СПОЖИВАЧІВ ЩОДО РЕКЛАМИ У М. СУМИ

Розроблений та якісно проведений експеримент Старосілець Наталія Михайлівна Студентка 5 курсу Інституту економіки і менеджменту Національний університет «Львівська політехніка» Науковий керівник: Н.С. Косар за роботу СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПАТ «ЛЬВІВСЬКИЙ ХОЛОДОКОМБІНАТ» (НА ПРИКЛАДІ ТМ «ЛІМО») Старосілець Наталія Михайлівна

КАФЕДРА 2017 РОКУ КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ КНЕУ ІМ. ВАДИМА ГЕТЬМАНА (СПЕЦІАЛЬНА НОМІНАЦІЯ КОМПАНІЇ ГФК ЮКРЕЙН)


Повернутися до списку