Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Мы на facebook
->

Посібник пресової практики з ґендерної перспективи

Як уникнути сексизму в рекламі? Ірина Лилик та Мар’яна Лилик розповідають про діяльність ІГКР в новому «Посібнику пресової практики з ґендерної перспективи». Видавці - Українська асоціація видавців періодичної преси та Комісія з журналістської етики. Видання здійснено в рамках реалізації Проекту Ради Європи «Впровадження європейських стандартів в українському медійному середовищі» за фінансування уряду Канади.

скачать



Вернуться к списку