Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
П'ятниця
Лютий 2024
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Застосування маркетингових інноваційних технологій та добросовісної реклами в діяльності підприємств

17 листопада 2015 року в конференц-залі Чернівецького торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету кафедрою товарознавства та маркетингу спільно з Чернівецьким Представництвом Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР) було організовано та проведено засідання студентського круглого столу на тему: "Застосування маркетингових інноваційних технологій та добросовісної реклами в діяльності підприємств".

На засіданні були присутні студенти 1-4 курсів денної форми навчання напрямів підготовки «Маркетинг» та «Товарознавство та торговельне підприємництво», студенти-магістри спеціальності «Маркетинг», а також заступник директора з науково-педагогічної роботи та інноваційного розвитку д. н. з держ. упр. Королюк Ю.Г., заступник директора з наукової, науково-методичної роботи та міжнародних зв’язків Кифяк В.Ф., декан факультету підприємництва та інформаційних технологій А.О. Труфен, заступник декана факультету підприємництва та інформаційних технологій Пацаранюк Ю.М., викладачі кафедри товарознавства та маркетингу: Голова ІГКР, к.т.н., доцент Лошенюк І.Р., к.е.н., доцент Чаплінський Ю.Б., к.е.н., доцент Жалба І.О., к.е.н. доц. Вдовічена О.Г., к.е.н., доц. Бурдяк О.М., стар. викл. Нікульча В.А., стар. викл. Любківська Г.В. стар. викл. Хотинь Л.В., асистент Олійнич С.І. та представник кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету ім.. Ю. Федьковича, Голова ЧОО «Спілка рекламістів України» в Чернівецькій області, к.е.н. Вардеванян В.А.

На круглому столі були присутні представники провідних рекламних агентств та торговельно-виробничих підприємств: директор ТОВ ТРК "Хата" Б.З. Мариній, директор з маркетингу ТОВ "Софія Люкс" Д.І. Свекла, експерт з аналітики В.І. Палій, заст. директора ТОВ "Ліга-прім", Д.М. Морар, директор ТОВ "Західна маркетингова компанія" М.В.Кирилюк.
Застосування маркетингових інноваційних технологій в діяльності торговельних підприємств та рекламних агентств при створенні рекламних кампаній є шляхом до формування конкурентних переваг. Актуальність інновацій у плануванні рекламної кампанії для клієнта дає можливість створити оригінальний ролик та позитивний імідж підприємства.
Метою круглого столу був обмін науковою інформацією та узагальнення результатів дослідження теоретичних та практичних підходів до застосування маркетингових інноваційних технологій підприємствами, а також використання добросовісної реклами в діяльності підприємств. Модератором круглого столу виступав к.е.н, доцент кафедри Жалби І.О.

Засідання круглого столу розпочалось з привітання учасників: заступника директора з наукової, науково-методичної роботи та міжнародних зв’язків Кифяка В.Ф., заступника директора з науково-педагогічної роботи та інноваційного розвитку д. н. з держ. упр. Королюка Ю.Г, які наголосили на важливості та актуальності застосування маркетингових інноваційних технологій в діяльності підприємств. 

Виступ учасників розпочався з доповіді директора ТОВ ТРК «Хата» Маринія Б.З, який розповів про особливості використання інноваційних підходів у плануванні рекламної кампанії для клієнта. Доповідачем також були презентовані кращі роботи поліграфічної реклами та інноваційні рішення при розробці окремих концепцій реклами. Досить цікавою виявилась запропонована ним підбірка рекламних роликів провідних європейських рекламних агентств та підкреслено інноваційні елементи та можливості практичного використання окремих психологічних аспектів у розробці реклами.
Жваво студентами обговорювалась презентація доповіді «Сучасні енергоефективні технології XXI століття» директора з маркетингу ТОВ "Софія Люкс" Свекли Д.І.. Для всіх присутніх особливий інтерес викликали інноваційні технології збереження тепла. Доповідач на конкретних прикладах продемонстрував проекти будинків та механізми збереження тепла, що сприятиме значному заощадженню теплоресурів.
Застосування маркетингових інноваційних технологій було представлено експертом з маркетингового аналізу Палієм В.І., який презентував нову технологію аналізу маркетингових даних: кейс фейсбук аналітика.

Голова Чернівецького Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), заст. зав. кафедри товарознавства та маркетингу Лошенюк І.Р. у своєму виступі підняла проблему дискримінації за ознакою статі у сучасні рекламі та продемонструвала приклади боротьби з дискримінаційною рекламою у інформаційному просторі м. Чернівці.

Студентка-магістр денної форми навчання, спеціальності "Маркетинг" Назар А. представила результати власної роботи із залучення клієнтів до салону краси, в яких акцентувалась увага на ключових напрямах розвитку комунікацій з кінцевим споживачем, залучення соціальних мереж та онлайн резервування.
Заст. декана підприємництва та інформаційних технологій Пацаранюк Ю.М. відзначила високу активність студентів під час обговорення питань засідання та щиро подякувала запрошеним представникам за цінний практичний досвід.

Підсумком роботи круглого столу стало підписання резолюції щодо подальшої співпраці викладачів кафедри товарознавства та маркетингу з метою спільного проведення наукових досліджень, дуальних лекцій та практичних занять.


Вернуться к списку