Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
П'ятниця
Лютий 2024
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно

Стратегічне позиціонування торгівельних марок на ринку В2В: ефективно та креативно

Виправлення помилок: приклад вдалого позиціонування технічної продукції

Владислав Стефанишин,

здобувач кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. В.Гетьмана,

керівник відділу маркетингу та розвитку ТД «Водна Техніка»

Сучасне різноманіття торгівельних марок та жорстка конкурентна боротьба за свого споживача – це реалії бізнесу, в яких працює більшість маркетологів. Таке становище призводить до того, що фахівців змушені усе більше звертати увагу на обмежені у суспільстві теми. Але необхідно зауважити, що не кожна рекламна концепція являється дійсно корисною для розвитку бренду. Широкого розповсюдження на українських рекламних площинах набули матеріали з використанням елементів «сексизму» та методів маніпулювання свідомістю на рівні класичних моделей фрейдизму. На жаль, дискусії про те, що дієва реклама повинна використовувати сексуальний підтекст, підтримуючи концепцію «сексуальної революції» (що стрімко розвивалась наприкінці ХХ сторіччя), є усе ще часті гості при обговоренні стратегій просування брендів в Україні.

скачать



Вернуться к списку