Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
09
П'ятниця
Червень 2023
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Розвиток рекламного ринку України привело до розуміння необхідності впровадження стандартів саморегулювання галузі в сфері подолання сексизму.

Рекламна і ґендерна спільнота виступили з ініціативою розробки Стандарту недискримінаційній реклами за ознакою статі. Діяльність здійснювалася з урахуванням прогресивного досвіду Європейських країн і на основі вивчення документів міжнародних та національних асоціацій.

Проект реалізується у партнерстві з Фондом імені Фрідріха Еберта в Україні. В рамках реалізації проекту в 2011 році були проведені експертні зустрічі представників рекламного ринку і ґендерної спільноти, розроблений текст Стандарту недискримінаційній реклами за ознакою статі. 30 вересня 2011 року на Всеукраїнському форумі професійних громадських об'єднань в сфері маркетингу та реклами даний Стандарт був прийнятий і підписаний наступними організаціями : ВГО «Українська асоціація маркетингу», ВГО «Всеукраїнська рекламна коаліція», Творчий союз «Спілка рекламістів України», КМГО "Інститут ліберального суспільства", МГО "Школа рівних можливостей", ВГО «Українська асоціація директ - маркетингу», ВГО «Індустріальний телевізійний комітет », МГО «Міжнародна асоціація маркетингових ініціатив », ВГО" Жіночий консорціум України ".

На Форумі було створено Індустріальний Ґендерний Комітет з Рекламі (ІҐКР), основними завданнями якого стали: розгляд скарг від споживачів; визначення ступеня порушення стандартів і чинного законодавства.

Крім того в 2011 році був проведений тренінг для рекламістів за підтримки ПРООН з метою інформування рекламного співтовариства про таку ініціативу.

Для розширення інформаційного поля і виховання відношення до Стандартів як до норм ведення бізнесу у молодих рекламістів був проведений тренінг для викладачів реклами. У тренінгу взяло участь 30 викладачів, які представляли вузи з різних регіонів України. Серед них: КНУ ім. Тараса Шевченка , КНЕУ імені Вадима Гетьмана, КНТЕУ, КНУТД, НТУУ «Львівськи політехніка», ХНУ, ПВНЗ «Європейський університет», Криворізька філія КНЕУ, ДТЗЕ ім. Є. Патона, КУРО.

За результатами тренінгу питання подолання сексизму в рекламі включені в навчальні програми з дисциплін: маркетингова політика комунікацій, рекламний менеджмент, рекламний креатив.

У 2012 році Стандарт був зареєстрований ДП «Український науково-дослідним центром проблем стандартизації, сертифікації та якості» як Стандарт організацій України під номером СОУ 21708654 -002-2011

Індустріальний Ґендерний Комітет з Рекламі тісно співпрацює з Міністерством соціальної політики в рамках роботи Експертної Ради при Мінсоцполітики.

За результатами роботи 2011-2012 років 2 торгові марки - члени професійних асоціацій - поміняли свою рекламу.