Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2018 год

МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «РЕКЛАМА ХХІ СТОРІЧЧЯ. СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ


Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами»


РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА.

 

Початок роботи Форуму: 10.00

Місце проведення: President Hotel, вул. Госпітальна, 12, м. Київ

Контакти організаторів: for.good.ad@gmail.com

0677758561 Ірина Лилик, 0958853525 Олена Бучинська

 

25 жовтня 2018 року ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні проводять Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами», який проходитиме у President Hotel (вул. Госпітальна 12, м. Київ).

Форум збирає разом експертів міжнародних професійних рекламних об’єднань, провідні фахові асоціації України, представників органів влади, рекламних агенцій, бізнесу, дослідницьких центрів та громадських діячів з метою обговорення новітніх тенденцій в рекламі.

В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації. Вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, формує взаємини людей та їх оцінки подій, задаючи стандарти життя та свідомості. Сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Саме тому, дуже важливо відповідально ставитися до змісту рекламного контенту.

Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами лише протягом поточного 2018 року отримав та розглянув більше 250 скарг на рекламу із ознаками дискримінації. При Міністерстві соціальної політики України на постійній основі діє Експертна рада з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, що також отримує скарги від споживачів реклами. І з кожним наступним періодом скарг щодо дискримінації в рекламі стає дедалі більше, що підтверджує необхідність дій в цій царині.

Міжнародний форум, присвячений обговоренню практик попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011. В центрі дискусії - новітні тренди рекламної індустрії, законодавчі ініціативи, останні дослідження думки споживачів реклами та співпраця громадянського суспільства з виконавчою владою.

На Форумі представники Європейського Альянсу по Стандартам в Рекламі обговорюватимуть останні тренди європейської політики в сфері регулювання рекламної галузі. Уваги учасників Форуму будуть представлені результати досліджень щодо сприйняття реклами які були проведені Асоціацією Рекламних Стандартів, Великобританія (ASA) та компанією Kantar TNS (Україна). До дискусії запрошені народні депутати, представники виконавчої влади, голови провідних фахових асоціації, рекламодавці та рекламісти.

Програма.pdf

 


Вернуться к списку