Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів 2019
Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів 2019
Організатори конкурсу:
- ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
- Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»
В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.
Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.
Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.
Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua
Процедура визначення переможців конкурсу.
Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.
Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.
Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2019 року.
Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 24 травня 2019 року.
За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.
Призи конкурсу:
1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія – 2000 грн.
3-тя премія – 1000 грн
Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН.
СПОНСОРИ КОНКУРСА:
Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd, Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна
Голова оргкомітету
Ірина Лилик,
Президент Української Асоціації Маркетингу,
Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»
Олександр Дима,
Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент
Студентські дослідницькі роботи приймаються до 28 лютого
Вернуться к списку
|