На конференції учасники обговорили проблеми впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та імплементації концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти. На конференції учасники експерименту, який був запроваджений МОН у 2019 році, поділилися своїми здобутками та окреслили основні проблеми та шляхи їх вирішення.
У рамках конференції було презентовано Аналітичний звіт за результатами другого року пілотного проєкту, який підготовлено на основі всеукраїнського дослідження, яке провели Науково-методичний центр ВФПО, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Восени 2019-го року МОН України відповідним наказом запровадило проведення широкомасштабного пілотного проєкту в сфері дуальної освіти. В експерименті спочатку брали участь 44 заклади фахової передвищої та вищої освіти, а станом на кінець 2021 р. - 79 закладів фахової передвищої та вищої освіти, понад 300 роботодавців, серед яких представники великого, середнього та малого бізнесу.
Дуальна форма здобуття освіти спрямована на створення умов для здобувачів освіти щодо отримання сучасних теоретичних та практичних знань (поєднуючи навчання в закладах освіти та на підприємствах). Від інших форм здобуття освіти дуальна відрізняється тим, що це НАВЧАННЯ в двох місцях, що потребує злагодженої роботи від закладу освіти та підприємства щодо формування змісту і графіка навчання. Вперше таку форму навчання було запроваджено у Німеччині, згодом її адаптація відбулась у різних країнах світу. В Україні впровадження дуальної форми здобуття освіти на державному рівні почалось у 2019-му році, чому передувала велика просвітницька робота, яку проводили Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, «Німецько-Український агрополітичний діалог», Проєктом Східного партнерства «Дуальна освіта в діалозі», Науково-методичним центром ВФПО для закладів освіти різного рівня.