Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
|
|
|
|
|
1
2
3
4
29.02.2020
|
Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та суддів щодо попередження появи сексистської реклами
19 -21 лютого 2020 року відбулася стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС та суддів щодо попередження появи сексистської реклами». В роботі сесії взяли участь провідні експерти ІГКР, представники центрального апарату та 25 регіональних відділень Держпроспоживслужби України, члени Всеукраїнської асоціації жінок-суддів тощо. Були презентовані та обговорені практики взаємодії та напрацювання щодо подолання дискримінаційної реклами. У 2019 саме завдяки плідній співпраці ІГКР та ДПСС вдалося зупинити розповсюдження 152 сексистських рекламних кампаній. Компанії-рекламодавці заплатили чималі штрафи за порушення вимог ст. 7 та ст. 8 Закону України «Про рекламу»: «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності (ст.7) та «…вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками … статі (ст.8)». Загальна сума штрафів сягнула 2 839 810 грн. На Сесії обговорювалися питання подолання юридичної безграмотності рекламодавців, шляхи об’єднання зусиль представників НГО та різних гілок влади задля проведення просвітницької діяльності та недопущення дискримінації за ознакою статі в рекламі.
Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
...
|
29.02.2020
|
Перше Засідання Робочої Групи Української Асоціації Маркетингу з розробки профстандартів, м. Київ, 17.02. 2020
17 лютого 2020 відбулося перше Засідання Робочої групи по розробці професійного стандарту «Маркетолог». На засіданні були присутні 13 членів Робочої групи та запрошені експерти з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та НАК України. В центрі дискусії були питання розробки професійних стандартів для маркетологів. Був вироблений загальний підхід щодо розробки професійних стандартів з врахуванням особливості фаху маркетолога, визнано за необхідне об’єднати Робочі групи по розробці професійних стандартів “Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку ”, Директор з маркетингу, Начальник відділу збуту (маркетингу) , Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог), Рекламіст. Заплановано провести протягом березня –квітня 2020 року опитування маркетологів підприємств у містах мільйонниках та місті Київ, а також у Київській, Полтавської, Івано-Франківської, Винницької, Одеської, Харківської областях згідно з вимогами Методики розроблення професійних стандартів, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 № 74 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2018 р. за № 165/31617.
Протокол
...
|
27.02.2020
|
Засідання Редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні».
14 лютого 2020 року відбулося засідання Редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні». Було присутні 10 членів Редакційної колегії. Основне питання порядку денного засідання: Про внесення змін до Положення про редакційну колегію журналу „Маркетинг в України”. Ірина Лилик, президент ГО УАМ, головний редактор журналу «Маркетинг в Україні» підкреслила необхідність приведення Положення про редакційну колегію журналу «Маркетинг в Україні» відповідно до вимог ЗАКОН УКРАЇНИ «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2782-12. Вона наголосила, що необхідно врахувати наступні статті Закону та внести відповідні зміни до Положення Про редакційну колегію журналу «Маркетинг в Україні», а саме:
...
|
07.02.2020
|
31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів
31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів на тему: "Міжнародний та український досвід попередження поширення сексистської реклами: співпраця споживачів реклами з судовою гілкою влади". З кожним роком збільшується кількість судових справ з питань дискримінації в рекламі за ознакою статі. На семінарі були обговорені судові практики щодо розгляду справ з дискримінації в рекламі і порушення статей 7 і 8 Закону України «Про рекламу». Був представлений Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011. У семінарі також взяли участь представники громадських організацій маркетологів і рекламістів, ДПСС України. Було прийнято рішення об'єднати зусилля в законотворчій діяльності, в тому числі для внесення змін в Закон України «Про рекламу»
...
|
24.01.2020
|
Тренінг «Стандарт НЕдискримінаційної реклами»
Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами проводить тренінг «Стандарт НЕдискримінаційної реклами», покликаний навчити рекламодавців як відповідати провідним рекламним практикам, не продукуючи відверто дискримінаційний контент. Зважаючи на щорічне збільшення уваги з боку громадськості до питань сексизму в рекламі, появі перших штрафів та судових процесів, Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами запрошує представників відділів маркетингу, реклами та ПР а також юристів Вашої компанії відвідати одноденний тренінг
...
|
1
2
3
4
|
|
|
|
|
|
|