|
|
Зварич Лідія
Керуючий партнер
Novelty Result Group
+38 067 3746414
+38 093 6401910
+38 032 2546143
www.nr-group.com.ua
м.Львів, вул. Шпитальна,10
|
|
Лісовська Октябріна
Керуючий партнер групи соціального бізнес- O2,
Президент ГО "Центр соціального лідерства"
Засновник www.vseodetyah.com
Засновник форуму "Найкращі соціальні проекти України».
Експерт у галузі застосування зміни поведінки та соціальний маркетинг. Соціальний підприємець.
Член Міжнародної асоціації соціального маркетингу (ISMA)
Досвід роботи в маркетингових комунікацій - 11 років.
|
|
Овчар Ольга
Директор компанії Umbrella Research
Освіта: Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, факультет соціології и психології, відділення психології. Здобута кваліфікація – магістр психології (диплом з відзнакою). З вересня 2012 року працює над кандидатською диссертациією в аспірантурі Інституту соціальної та політичної психології НАПН України (лабораторія психології мас та спільнот).
В маркетинговых дослідженнях з 2003 року, з них - 7 років у провідній дослідницькій компанії GfK Ukraine, в тому числі, з 2005 по 2009 рр. Ольга керувала відділом якісних досліджень. Протягом 2010-2011 рр. отримала цінний досвід роботи на боці Клієнта - в компанії Нестле Україна в якості менеджера по дослідженнях ринку.
В лютому 2012 року, разом з Надією Лінцовою, заснувала дослідницьку компанію Umbrella Research. Ключова спеціалізація компанії – пошук споживацьких інсайтів.
Сфера професійних інтересів: етнографія, психографічні особливості споживачів, стиль споживання.
Тел. +38 050 356 8088
o.ovchar@umbrellaresearch.com.ua
|
|
Сергій Панченко
Центр соціальних технологій «Соціополіс»
Народився 25 травня 1982 року.
Вищу освіту здобув в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Соціологія» (2004 р.). Закінчив аспірантуру Інституту cоціології Національної академії наук України (2007 р.).
З початку 2005 р. працює в ГО «Соціополіс», з квітня 2008 – директор Центру соціальних технологій "Соціополіс" та голова правління громадської організації «Інститут соціальних технологій «Соціополіс». Має досвід в організації та проведення соціально-політичних і маркетингових досліджень.
Тел.: (067) 465-43-45
s.panchenko@sociopolis.com.ua
www.sociopolis.com.ua
|
|
Тимофій Замурій
Бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine
Фахівець в області споживчого та B2B-маркетингу і продажів з 20-річним досвідом в міжнародних компаніях та агентствах. З 2010 року працює в iVOX Ukraine, з 2011 – генеральний менеджер iVOX по Україні. В рамках бюро відповідає за стратегію, маркетинг і продаж, фінанси та комунікації з інвесторами. Брав участь у понад 700 дослідницьких проектах iVOX.
timofey@ivox.com.ua
|
|
Харитонова Зоя
Компанія Yasno Research & Consulting Group
Директор та співзасновник компанії Yasno Research & Consulting Group
Сайт: http://yasno-group.com/
Ел. пошта kharitonova@yasno-group.com
Тел .: +38 057 751 09 62
Моб.: +38 067 924 30 46, +38 066 955 25 24
За освітою соціолог, викладач соціології та філософії (ХДПУ ім. Г.С. Сковороди, 1995-2000). У сфері соціологічних і маркетингових досліджень з 2003 р., має 10-річний досвід управління проектами та бізнес-менеджменту.
Сфера професійних інтересів: трендвочинг, пошук споживчих інсайтів, розробка інноваційного дослідницького інструментарію
|
|
Юрій Вировий
керуючий партнер Kwendi Impact Studies
7 років на медіа та рекламному ринку. Працював ресерчером на каналі СТБ та в компанії АММ, після чого в 2006 році почав займатися стратегічним плануванням. В 2008 здійснював дослідження сприйняття ТБ продукту на каналі 1+1.
В грудні 2008 в межах експертної групи Kwendi створив дослідницьку компанію Kwendi Impact Studies – що орієнтована на дослідження сприйняття аудіо-візуального контенту за допомогою власної технології Impact Meter.
|
|
|
|
|
|
|