Українська Ассоціація Маркетингу
Сьогодні:
28
Четверг
Березень 2024
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук
-> Опитування

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Гарячі теми форуму
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Інші теми форуму

Регіональні представництва ІГКР
-> Клуб директорів МІ
Зварич Лідія Зварич Лідія

Керуючий партнер
Novelty Result Group
+38 067 3746414
+38 093 6401910
+38 032 2546143
www.nr-group.com.ua
м.Львів, вул. Шпитальна,10
Лісовська Октябріна Лісовська Октябріна

Керуючий партнер групи соціального бізнес- O2,
Президент ГО "Центр соціального лідерства"
Засновник www.vseodetyah.com
Засновник форуму "Найкращі соціальні проекти України».
Експерт у галузі застосування зміни поведінки та соціальний маркетинг. Соціальний підприємець.
Член Міжнародної асоціації соціального маркетингу (ISMA)
Досвід роботи в маркетингових комунікацій - 11 років.
Овчар Ольга Овчар Ольга

Директор компанії Umbrella Research

Освіта: Національний Університет ім. Т.Г. Шевченка, факультет соціології и психології, відділення психології. Здобута кваліфікація – магістр психології (диплом з відзнакою). З вересня 2012 року працює над кандидатською диссертациією в аспірантурі Інституту соціальної та політичної психології НАПН України (лабораторія психології мас та спільнот).

В маркетинговых дослідженнях з 2003 року, з них - 7 років у провідній дослідницькій компанії GfK Ukraine, в тому числі, з 2005 по 2009 рр. Ольга керувала відділом якісних досліджень. Протягом 2010-2011 рр. отримала цінний досвід роботи на боці Клієнта - в компанії Нестле Україна в якості менеджера по дослідженнях ринку.

В лютому 2012 року, разом з Надією Лінцовою, заснувала дослідницьку компанію Umbrella Research. Ключова спеціалізація компанії – пошук споживацьких інсайтів.

Сфера професійних інтересів: етнографія, психографічні особливості споживачів, стиль споживання.

Тел. +38 050 356 8088

o.ovchar@umbrellaresearch.com.ua

Сергій Панченко Сергій Панченко

Центр соціальних технологій «Соціополіс»

Народився 25 травня 1982 року.

Вищу освіту здобув в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка за спеціальністю «Соціологія» (2004 р.). Закінчив аспірантуру Інституту cоціології Національної академії наук України (2007 р.).

З початку 2005 р. працює в ГО «Соціополіс», з квітня 2008 – директор Центру соціальних технологій "Соціополіс" та голова правління громадської організації «Інститут соціальних технологій «Соціополіс». Має досвід в організації та проведення соціально-політичних і маркетингових досліджень.

Тел.: (067) 465-43-45

s.panchenko@sociopolis.com.ua

www.sociopolis.com.ua

Тимофій Замурій Тимофій Замурій

Бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine
Фахівець в області споживчого та B2B-маркетингу і продажів з 20-річним досвідом в міжнародних компаніях та агентствах. З 2010 року працює в iVOX Ukraine, з 2011 – генеральний менеджер iVOX по Україні. В рамках бюро відповідає за стратегію, маркетинг і продаж, фінанси та комунікації з інвесторами. Брав участь у понад 700 дослідницьких проектах iVOX.


timofey@ivox.com.ua

Харитонова Зоя Харитонова Зоя

Компанія Yasno Research & Consulting Group
Директор та співзасновник компанії Yasno Research & Consulting Group
Сайт: http://yasno-group.com/
Ел. пошта kharitonova@yasno-group.com
Тел .: +38 057 751 09 62
Моб.: +38 067 924 30 46, +38 066 955 25 24

За освітою соціолог, викладач соціології та філософії (ХДПУ ім. Г.С. Сковороди, 1995-2000). У сфері соціологічних і маркетингових досліджень з 2003 р., має 10-річний досвід управління проектами та бізнес-менеджменту.
Сфера професійних інтересів: трендвочинг, пошук споживчих інсайтів, розробка інноваційного дослідницького інструментарію

Юрій Вировий Юрій Вировий

керуючий партнер Kwendi Impact Studies

7 років на медіа та рекламному ринку. Працював ресерчером на каналі СТБ та в компанії АММ, після чого в 2006 році почав займатися стратегічним плануванням. В 2008 здійснював дослідження сприйняття ТБ продукту на каналі 1+1.

В грудні 2008 в межах експертної групи Kwendi створив дослідницьку компанію Kwendi Impact Studies – що орієнтована на дослідження сприйняття аудіо-візуального контенту за допомогою власної технології Impact Meter.