 |
Добрый день, уважаемые посетители!
В этой рубрике Вы найдете ответы на актуальные вопросы, которые касаются внедрения практики маркетинга в деятельность предприятия, использования новых инструментов маркетинга, проведения маркетинговых исследований в Украине, взаимодействия между органами государственной власти, учебными заведениями и бизнесом в сфере маркетинга.
Свои вопросы Вы можете задать по адресу umaukr@mail.ru
Панель домогосподарств Consumer Panel Services® GfK Ukraine
Єдина панель домашніх господарств в Україні.
Регулярна фіксація покупок сім'ї. Даний метод — найкращий інструмент виміру купівельної поведінки споживача.
Вибірка: 5000 домашніх господарств ~ 13000 кінцевих споживачів звітують про свої покупки.
Охоплення: 169 населених пунктів.
Репрезентативна для всієї Україні.
Більш ніж 60 груп продуктів в рамках дослідження:
• засоби, що чистять та миють
• засоби особистої гігієни
• напої
• продукти харчування
Охоплення покупки не тільки в регулярній, але і в нерегулярній торгівлі
Дані надаються у вигляді звіту або в електронному форматі.
|
Панель Point of Sales Tracking GfK Ukraine
Point of Sales Tracking є незалежною третьою стороною у відносинах між виробником та продавцем надаючи об’єктивну картину ринку.
Починаючи з січня 2004 року проводить в Україні дослідження роздрібного ринку товарів тривалого вжитку.
У 2013 році вже співпрацює з усіма ключовими гравцями українського ринку. Покриття панелі сягає 90%.
Результати дослідження:
Інформація щодо динаміки розвитку роздрібного ринку товарів тривалого вжитку. Тижнева панель.
Дані надаються у розрізі товарних груп, брендів, окремих моделей, щодо:
• об'єму продажів у фізичному та кількісному вимірі
• цін та цінових сегментів
• частки на ринку товарної групи, бренда, конкретного товару
• місця продажу - у регіональному вимірі, по містах та каналах дистрибуції
|
|
|
 |
 |
 |
|