 |
            
Канадсько-Український гендерний фонд Всеукраїнська громадська організація "Українська Асоціація Маркетингу"за підтримки Канадського агентства міжнародного розвитку, Посольства Канади в Україні, Канадсько-українського гендерного фонду презентує проект "Партнерство жінок та чоловіків в бізнесі. Регіони України".
Канадсько-український гендерний фонд (КУГФ) засновано у вересні 2000 року Канадським Бюро Міжнародного Розвитку. Місія КУГФ – підтримка реформаційних ініціатив щодо запровадження гендерної рівності в Україні шляхом фінансування проектів, запропонованих українськими установами (державними, неурядовими, академічними) на місцевому, обласному та національному рівнях. Гендер є окресленим набором характеристик культурного аспекту, що визначають соціальну поведінку жінок та чоловіків, а також стосунки між ними. Таким чином, гендер стосується не просто жінок або чоловіків, а передусім взємини між ними та шляхів їх соціальної побудови. Подібно до концепції класу, раси та етнічності, є аналітичним знаряддямдля розуміння соціальних процесів. Гендерна рівність означає, що жінки та чоловіки користуються однаковим статусом, що жінки та чоловіки мають однакові умови для реалізації усіх прав людини і можливість робити внесок у національний, політичний, економічний, соціальний розвиток та користуватися результатами даної діяльності. Сьогодні концепція гендеру визначає, що інколи необхідне різне ставлення до жінок і чоловіків для досягнення тотожності результатів з погляду на умови життя чи для компенсації дискримінації в минулому.
З Канадської xартії прав та свобод
Метою проекту "Партнерство жінок та чоловіків в бізнесі" є формування гендерної бізнес культури в Україні. Гендерна культура в економічних відносинах – є основа для гендерної культури в суспільстві та отримання гендерних знань. Гендерні знання - це набір знань та інформації щодо формування партнерських стосунків між жінками та чоловіками. Актуальність проекту полягає в тому, що керівники малих та середніх підприємств отримують необхідні знання для розвитку бізнесу з урахуванням культури взаємовідносин чоловіків та жінок при веденні справи. |
|
 |
 |
 |
|